Sellaiset kolme & puoli tuntia on tämän spektaakkelin alkuun!
Pakko myöntää, että ei ole mitään hajua muka mahtaa voiton tänä vuonna viedä. Sen verran mielenkiintoinen vuosi on kyseessä, kun vertaa kahteen viime vuoteen.
Itselleni pahin painajainen olisi Norjan, Tanskan, Valko-Venäjän tai Montenegron voitto. En kyllä halua myös viime vuoden kestomenestyjistä Venäjän, Ukrainan, Azerbaidzanin tai Kreikan pärjäävän. Pitkään vedonlyöntitoimistojen ennakkosuosikkina ollut Armeniakaan ei olisi kyllä mikään mieleinen voittaja. Enpä keskinkertaisen biisin omaavan Iso-Britanniankaan halua tänään menestyvän. Tuli kamala painajainen nähtyä viime yönä, kun Norja vei siinä voiton.. Toivottavasti tämä ei vaan ole mikään enne....
Toiveissani olisi, että ilta päättyisi Itävallan, Romanian, Slovenian, Puolan, Maltan, Alankomaiden, Espanjan tai Unkarin voittoon. Vaikka Ruotsin kappaleesta pidän ihan hirveästi niin en mä taida haluta sen voittavan toista kertaa viimeisen kolmen vuoden sisään.
Suomelle toivon mahdollisimman hyvää sijoitusta. TOP10 -sijoitus olisi todella mahtava saavutus. Itse veikkaan, että Suomi voi sijoittua tänään vähintään viidentoista joukkoon. 20:n huonommalle puolelle sijoittuminen olisi kyllä pettymys. Olen kyllä jo nyt erittäin ylpeä Softenginen pojista, jotka ovat edustaneet tosi hyvin Kööpenhaminassa

.