KnockOut 15.3.
Anne Carlsson - ammattilainen, mutta ei tällaisten kisojen menestyjä. hyvä esimerkki siitä, että huipputreeni ja tekniikka ei takaa mitään. artisti-menestykseen tarvitaan sielua ja sydäntä. heikommallakin äänellä menestyy, jos antaa sydämestään esitykselleen tunteensa, jolloin tulkinta onnistuu. sai kisoista kuitenkin varmaan lisää keikkoja ja nimeä.
Johanna Johnson - Johanna on loistolaulaja. ja onnistui välttämään liian revityksen, joten onnistui. pidin. paitsi, että silti jäi jotain puuttumaan, joka saisi kääntymään hänen faniksi. vaikea sanoa, mitä. mutta kärkipäässä ehdottomasti.
Kazumi Tanaka - herkkä ja aito, selkeästi erilainen ja oma juttu, tästä pisteet. miinukset sanojen nielemisestä, se kävi rasittamaan kun puolet sanoista pätki. ei jatkoon eli tämä riitti.
Maya Kurki - ollut suosikkini. mahtava lavakarisma ja valmis artisti. nyt biisi ei ollut paras. maija itse puhui, että on soul-laulaja, tää meni rokin puolelle. ja mayan ääni siis ei tullut esiin parhaalla mahdollisella tavalla. olisin kuunnellut jotain rosoista soulia mieluummin. mutta upea esiintymistaito.
Maija Aflatuni - ihan hyvä laulaja, ihan hyvä esiintyminen, ihan hyvä persoona. silti jäi jotenkin taka-alalle, koska Sofia oli niin ainutlaatuinen. nyt parempi kuin battleissa (jossa biisi oli väärä).
Sofia Tarkkanen - illan PARAS! aivan jotain muuta ja niin uskottavan oma juttu. levysoppari on kädessä ensi viikolla, siitä olen varma.
mieletön tulkinta. oma sovitus toi esiin musiikin perimmäisen ymmärtämisen.
Jarmo Kantola - ei mitenkään mun osastoo, ei viihdyttäjänä, ei persoonana eikä laulajana.
Lee Angel - ei mitään uutta auringon alla. en pystyisi yhdelläkään sanalla kuvaamaan kuka on Lee Angel, minkälainen persoona, mitä hän esittäisi. yksi tusinasta. rokkari, mutta liian terävä ja viiltävä ääni.
Suvi Salmimies - ei mun maailmaa.
Roni Leppä - Michaelin itkettäjä. ei anna mulle mitään.
Hulda Jokinen - kids-puolelle. puhdas ääni, joka tulee ulos ilman tulkintaa. iskelmätaivaalle tulevaisuuden lupaus.
Ville Pyykönen - iskelmää. ei iske. mutta ihan ookoo siellä.
Illan voittajat: SOFIA ja MAYA!