Harvemmin menny niin pahasti ristiin omat ja tuomarien mielipiteet - tosin lievästi (useammasta parista "suosikki" karsiutu, mut ei niin suosikki, että ois oikeesti harmittanut). No, Anni hitusen parempi ekasta parista, mutta sit taas Ivone "turhin" kaapattavaksi (melkein mistä tahansa muusta parista ois voinu ottaa). Hieno biisi - alkuperästä en ole niinkään älynny fanittaa, mut tää versio hävis Mitran Idols-vedolle 0-6.
Happoradio-vedossa oli minusta yksi maaginen kohta ja se oli se kun Cecilia lauloi pidemmän pätkän yksin. Tuulille ois sopinu vähemmän dramaattinen biisi - ei siis väärä valinta jatkoon missään tapauksessa, hänhän on aivan hurmaava, ja kaunis ääni, mut jotenkin vaan Cecilia herätti mun uteliaisuutta enemmän. Ja tollanen käheempi naisääni tapaa viehättää minua enemmän kuin kirkas.
Sini-Mari-pari oli toki selkeesti Sinin, mut mulle hänen esiintymisensä oli vähän "liikaa". Marin englanti oli aika… no, ois ollu parempi suomeks.
Alexis ja Alex - ei kumpikaan vakuuttanut, mut Alex:issa (ilman is:iä) oli minusta enemmän särmää. Kiinnostavampi, ja ois voinu olla ihan hyväkin terveenä. Alexis menee mulla sarjaan "turhat" mut voihan tuo tuosta vielä yllättää.
Laura ja Janne - Janne oli näitä "tyyppejä" jotka jäi karsintajaksoista vähän kiinnostamaan, mut ääni ei valitettavasti säväytä (perushyvä - vois olla sellanen "juha tapio" eli huippu, jos ois omia hienoja biisejä, mut "pelkkänä" laulajana ei). Laura parempi, mut salaa toivoin kuitenkin vieläkin, että Janne ois jatkanut. Aika ujon haparoivia molemmat.
Suvi ja Piia. Mitenhän tän taas sanois. No tyhmän suoraan: en tykkää Suvista (muutenkin vähän väärällä tavalla "hurja" tyyppi, ja pilas mun fiilikset sekunnissa sillä auktoriteettiongelmallaan). Tiedä sitten oliko Piian soundi kivempi vai tuntuko vaan siltä

mut olihan se arvattavaa, että Mike poimii Suvin.
Kuuntelin tässä poppipoliiseja samalla ja melkein järkytyin kun mainitsivat ensi viikon tuplajaksosta - kuka näitä jaksaa melkein 4 tuntia vahdata?