Erika - Mää tykkäsin Erikan tulkinnasta tällä kertaa, mutta musta Erikan ääni ei ollut parhaimmillaan tuossa biisissä. Ja muutenkin putosi kyllä ihan ansaitusti jo aiemmin. Ihan turha koko villikortti.
Carharina - Kaikki hypettää Catharinan laulusuoritusta, mutta musta Catharina kuulosti suorastaan huonolta ennen kuin se kertosäkeen voimakas kohta alkoi. Sen jälkeen Catharina lauloi toki upeasti ja olisi musta ansainnut jatkopaikan.
Nomi - Tuli ihan iskelmälaulajavibat Nomista. : D Kaunis veto, jossa ei oikein mikään ollut pielessäkään, mutta silti en innostunut jostain syystä hirveästi.
Mitra - Oon kuullu Mitran lauleskelua erinäisissä tilaisuuksissa jo siitä lähtien kun neiti oli vielä yläasteella, ja tiedän että Mitralla olisi riittänyt rahkeita vetää tämäkin biisi vaikka miten mahtipontisesti, mutta sovituksesta oli selvästi haluttu tehdä Mitran näköinen ja mun mielestä se toimi. Tosi miellyttävä esitys, jota kuuntelisin mielelläni uudelleen ja uudelleen.
Alma - Ei tää esitys ollut ihan niin huono kuin muistelin, mutta silti ehkä huonointa Almaa tähän mennessä. Miksi ihmeessä Almalle oli valittu tuo biisi? Ei ei ei ei ei. Ei se sopinu Almalle yhtään. Almalla olis ollu rahkeita vaikka mihin oikeiden biisivalintojen kanssa, harmittaa toooooosi paljon että Alma putosi.
Joseph - Josephin pitäis perustaa bändi. Jos biisit kolahtais, voisin kuvitella jopa kuuntelevani sitä. : D Mun mielestä sitä alun rauhallista osuutta olis voinu olla enemmän, se nopeatempoinen kohta alko puuduttaa jo tosi äkkiä. Mutta Josephin ääni ja laulutapa natsas kyllä tähän biisiin.
Sara - Mun mielestä Sara lauloi tosi kauniisti ja taitavasti. Jostain syystä mua silti tylsistytti ehkä ihan hieman. Mutta ymmärrän kyllä Saran jatkoonpääsyn tän vedon perusteella.
Olisin halunnu jatkoon Mitran, Catharinan ja Alman (aiempien vetojen perusteella). Ihan sama kuka ois ollu se neljäs. Tai no kunhan ei Erika. 1/3 mun toiveista siis meni jatkoon.......... :::::: D Mietin jo eilen ennen tulosten julkistamista, että se villikortti olis varmaan ollu paljon fiksumpi toteuttaa vasta tän vaiheen jälkeen, koska jos kolme putoaa kerralla pois, siihen joukkoon joutuu suuremmalla todennäköisyydellä joku, joka ois vielä ansainnu jatkaa... Nyt aivan turha Erika kävi kääntymässä lavalla ja vei mukanaan myös kaksi upeaa laulajaa, joille olisin suonu jatkopaikan. :<