Jotenkin ihan vääriä mielipiteitä teillä.

Ihmettelen Niilon dissausta. Tuo Viimeinen mammutti ei kuulosta lastenlaululta muuten kuin sanoituksen osalta. Itse en edes tajunnut sitä lastenlauluksi ennen kuin kuulin alkuperäisesittäjän nimen.

Sinänsä Niilon ja Jeminan välillä oli todennäköisesti aika tiukka skaba äänestyksessä, mutta kyllä nuo Niilon korkeat nuotit olivat aika huikeita.
Elastisen joukkueesta: Iina oli ihan hyvä, muttei ehkä kuitenkaan tosi hyvä. Viivi lauloi upeasti, mutta kuten joku sanoi, niin ehkä pieni revittely huippukohdissa olisi tarvittu tekemään esityksestä täydellinen. Nadia sen sijaan oli mielestäni pettymys. Meni karaoketasoksi, mikä tietty lasten kisoissa voi olla sinänsä ok, mutta ei riittänyt tässä seurassa.
Ronin esitystä lämmiteltiin aika paljon ja jotenkin odotin siltä myös paljon. Harmi vaan, että minusta tuo Gangnam stylen sovitus oli luokattoman huono. Siinähän oli käytännössä muutettu lauluksi Psyn räppäys. Minusta homma ei toiminut ollenkaan. Sitä en tiedä, että olisiko Roni pystynyt parempaan jonkin toisen biisin kanssa, kun ei ole nyt muistikuvaa hänen aiemmista esityksistään.
Rebecca oli esiintyjänä ihan huippu. Laulu ei ollut ihan 10+, mutta en ihmettele yhtään, että meni tuolla esityksellä jatkoon.
Bella oli omassa luokassaan erinomainen, mutta en tiedä että oliko liian aikuismainen tai vanha biisi. Itse olisin ehkä laittanut hänet jatkoon Kristan joukkueesta, mutta en yhtään ihmettele, että riehumishenkinen Krista päätti antaa Rebeccalle enemmän pisteitä.
Miran joukkue oli mun mielestäni kokonaisuutena tämän illan paras. Ellinoora oli "vain" hyvä, kun taas Jemina oli mahtava. Vaan joo, sitten tuli Niilo korkeine nuotteineen. Tosin edelleenkin alkupuoli Niilon biisistä kuulosti aika keskinkertaiselta.