(Pahoittelut jo etukäteen Etskulle siitä, että en kritiikittömästi hehkuta kaikkia esiintyjiä.)
Olipas varsin hyvätasoinen ilta. Kristan tiimi oli kyllä paras. Kellyllä oli ihan loistava meininki lavalla (tosi hyvää tanssimista!) ja laulukin oli hyvää. Ihan uskomatonta, että miten taitava voi 10-vuotias olla. Laulun puolesta Molly taas oli mielestäni koko illan paras. Kyllä huomasi, että kyseessä on hänen suosikkibiisejään. Tuulin kohdalla en tykännyt ranskaksi laulamisesta. Ranska kuulostaa laulettuna mielestäni hyvältä vain todella hyvin äännettynä, ja Tuuli ei valitettavasti yltänyt sille tasolle. Kun kappaleessa alkoi suomenkielinen osuus, alkoi heti miellyttää paljon enemmän.
Miran tiimi oli mulle vähän pettymys. Aino oli ihan jees, mutta ehkä tuo Tinakenkä ei ole sellainen biisi, että se kolahtaisi esiintyjästä riippumatta. Tuuli ei jotenkin kolahtanut, vaikka oli periaatteessa teknisesti hyvä. Ehkä vain en tykännyt äänen väristä niin paljon. Voi olla, että olen tässä vähän liian kriittinen. Viktorio oli mulle illan pettymys, koska olen odottanut häneltä varsin paljon. Tuntui että hänen laulutaitonsa eivät ole ihan esiintymistaitojen tasolla (jotka ovat erinomaiset). Jo kehäkamppailuvaiheessa olin kyllä sitä mieltä, että hän ei ollut ryhmänsä paras laulaja. Itse olisin tästä triosta laittanut Tuulin jatkoon.
Elastisen tiimin Leevillä on kyllä upea kuulas ääni. Mieluummin olisin laittanut hänet jatkoon kuin ketään Miran tiimistä. Allikin oli hyvä, mutta ei pärjännyt tiimikavereilleen. Sara oli omaa luokkaansa, mutta jotenkin tuntui, että kappale ei ollut oikein sovelias nuoren tytön laulettavaksi. Koko ajan mietin, että miten paljon paremmalta kuulostaisi, jos kappaletta olisi laulamassa aikuinen rotevaääninen nainen.