Onko niin, että kaikki Demin ja Simonin nokittelut eivät olekaan käsinkirjoitettuja? Kun luin huhuja että Demi saa potkut, koska Simon on hermostunut häneen. Toivottavasti asia ei ole näin, koska Demi on ollut niin innokas ja sympaattinen tuomari - ja sanavalmis.
Kyllähän se aitoa ainakin mun mielestä on. Sen verran paljon olen nähnyt heidän yhteishaastattelujaan ja talk show vierailuja ettei se voi olla käsikirjoitettua. En silti jaksa uskoa, että Simon olisi oikeasti noin ärsyyntynyt.
Olen aina ollut niin epäileväinen näitä tuomareiden välisiä sanailuja kohtaan alkaen Simonin ja Paula Abdulin välisistä heitoista. Samat maneerit nähty sitten myös Suomen Idolsissa. Hieno juttu jos kaikki on ollut aitoa! Olen aina hurrannut, kun Demi on pannut Simonille vastaan!
Fifth Harmony on noussut ihan suosikikseni. Siinä on todella potentiaalia, jos vain saavat hyvät biisinkirjoittajat taakseen. Uskon joka tapauksessa, että saavat levytyssopimuksen kävi tässä miten kävi. Valitettavasti Beatles on ollut näemmä pakollinen teema, koska en olisi halunnut kuulla heiltä Let It Betä, joka on jo niin kulunut. Mieluummin joku toinen Beatlesin kappale ainakin.
Demin ja Fifth Harmonyn yhteisesitys oli ihan mahtava ja Demi antoi itsestään jälleen erinomaisen sympaattisen kuvan. Hän on tehnyt X-Factorissa valtavaa peeärrää itselleen ihan tuosta vaan. Joten olenpa iloinen että omistan kaikki hänen levyt ja olen kuunnellut ne gziljoona kertaa! Demin esitellyt Camilla on kai Demin suuri fani, joten ei ihme että hän oli seota esitellessään Demin.
Carly Rose lauloi upeasti mutta on putoamassa balladeja laulavien teini-ihmeiden mustaan aukkoon. Sellaisesta saa helposti niin vahvan Broadway- ja eläkeläisiltamien leiman, että on vaikea luoda nuorekkaan pop-tähden uraa. Sellaista Carly varmaan tavoittelee kuitenkin, koska ennestäänhän on jo Broadway-ammattilainen. Olisin niii-iin kovasti toivonut hänen esittävän jonkin vauhdikkaan nykyajan pop-kappaleen, jonka hän myös olisi esittänyt hyvän lavakoreografian turvin ja ehkä astetta nuorekkaammin pukeutuen. Tätä myös Demi häneltä taisi koko ajan toivoa.
Feeling Goodia en ole vielä kuunnellut, koska alkuosa meni digiboxin levylle. Mutta loppuyhteenvedon perusteella se oli hieno esitys!
Negsu sanoi:
LeAnn Rimes oli jotenkin kolkko
No todellakin! Pelottava ilmestys suorastaan! Mitä ihmettä hänelle on tapahtunut. Hänhän oli kuitenkin nuorena todella herttainen tyttö ja nyt oli kuin olisi suoraan juomingeista karannut.
Tate Stevens lauloi kantria kuten ennenkin. Mitäs siitä osaa sen enempää sanoa.