En aluksi aikonut katsoa tätä kilpailua, mutta kuulin niin monelta kehuja, että katsoin jakson nettitelkusta.
Ihan kaikkia en nyt kommentoi, tässä kuitenkin joitakin kommentteja kilpailijoista;
Linda oli suloinen tapaus! Ja hyvinhän lauloikin, vaikka kovasti tuntui jännittävän.
Nadia pääsi vauhtiin kertsissä, en aluksi pitänyt esityksestä ollenkaan. Hän oli vähän sen oloinen, että opittuja maneereja saattaa olla jonkin verran.
Ellen lauloi hyvin, tosin musta on vähän harmillista aina jos kilpailija ei osaa suomea, vaikka muuten olisikin kuinka hyvä ja mukava tyyppi.
Bella taisi olla suurin suosikkini jaksosta. Hyvin esiintyi ja lauloi kappaleen melkeenpä kuin nuori Madonna.
Linda kuulosti hetkittäin ihan Haloo Helsingin Elliltä! Tykkäsin kovasti, vaikka parissa kohtaa hapuili. Onneksi meni kuitenkin jatkoon.
Anniina ei mennyt jatkoon, itse olisin laittanut. Mun mielestä parilla heikommallakin esityksellä jatkoon mentiin…
Jasminin ääni tuntui hukkuvan bändin alle.
Emmillä oli myös esiintyminen hallussa, mutta muuten en ehkä ihan kauheasti pitänyt. Varmasti kehittyy vielä paljon ja ei missään nimessä ollut huono, vaikka en itse pitänytkään.
Alli veti mielettömän hyvin Adam Lambertia, vaikka jossain kohtaa ääni tuntui vähän hajoavan. Biisi oli ehkä vähän turhan haastava.
Niilohan oli oikein puhemies.
Tosi hauska tyyppi. Ja Lentäjän poika on ihana biisi. Tykkäsin.
Kaiken kaikkiaan olin yllättynyt mahtavasta tasosta, eiköhän tätä ihan mielellään katso.