Aika typerää tuo äänestys, mutta uskon kyllä siihen, että suurin osa äänestää vasta kuultuaan esitykset ja toisaalta ei tuolla ole mitään niin suuria tähtiä, että vetäisivät pelkällä nimellään ääniä. Luotan siis hieman yleisöön tässä asiassa.
Toisaalta on ihan älyvapaata antaa mahdollisuus sellaiseen, mitä juuri kukaan ei kaipaa ja mikä suututtaa osan.
Olen katsonut nuo kaksi enimmäistä jaksoa, ja minusta taso oli ihan hyvä. Haluaisin tsekata biisit vielä uudestaan ennen kuin annan omia mielipiteitäni, mutta saa nyt nähdä ehdinkö ennen semiä. Olen kyllä pitänyt tuomarien kommenteista ja muutenkin ohjelmat ovat olleet ihan mukavia.
Noh, sanotaan nyt sen verran, että Softengine kuulosti varmaan eniten sellaiselta, jota voisin kuunnella muutenkin, mutta se ei tarkoita, että välttämättä haluaisin lähettää heidät viisuilemaan. Ja mahdollisesti olen täysin pihalla, mutta Hukka ja Mama kuulosti minusta trendikkäältä (minusta tuntuu että duoja ja folk-meininkiä on aika paljon liikkeellä). Joku popimpi tapaus voisi silti olla suosikkini voittajaksi.
En sitten tiedä, että onko mukaan ollut edes yrittämässä isompia nimiä. Se jäi vähän mietityttämään. En niitä mitenkään erityisesti kaipaa tai ole hyljeksimässäkään.
Ehkä vakiintuneet nimet eivät tykkää tuosta prosessista, missä joutuu arvostelun ja neuvojen kohteeksi julkisesti?