Armenia – Ei kovin vakuuttava biisi. Laulajan ääni oli ihan jees, mut jotenkin tää oli omituinen biisi. Balladin ja dubstepin sekoitus? Ei oikeen ota selvää tästä, et mikä tää biisi on olevinaan.
Latvia – Tästä tuli mieleen ylipirteä mainosbiisi. Maailmanparannusbiisi…
Viro – Ihan tarttuvaa jumputusmusaa, mut laulajan ääni oli tosi mitäänsanomaton. En tiedä, en tästäkään nyt kovin paljon tykännyt.
Ruotsi – Musta tää oli aika valitusvirsi.
Anteeks……
Islanti – Tää oli vähän omituinen. Toisaalta toi kertsi jäi aika tehokkaasti päähän.
Albania – Kuulosti Shakiralta paikoin. Aika tylsä. (Mun twiitti olikin tän kappaleen kohdalta telkussa).
Venäjä – Tää oli klisee.
En oo näistä alkupuolen biiseistä näemmä lainkaan vakuuttunu. Noh täähän olikin Putinin valkkaama…
Azerbaijan – Todella kaunis ääni tällä naisella. Muutenkin tykkäsin Balladien parhaimmistoa. Mähän en kauheen usein balladeista välitä.
Ukraina – Biisin nimestä tuli heti mieleen Ke$han biisi. No olihan tää ihan menevä, ihan jees – osastoa. Voi ehkä parantua, jos kuuntee pari kertaa uudestaan. Vähän sekavahko ehkä.
Belgia –Eiiiih…kuulosti niin naismaiselta ääni.
Moldova – Kuulosti tosi tutulta. Muistutti jotain vanhoja viisuja, samantyylisiä ollu ennenkin. Tokihan monesti tuleekin samankaltaisia vastaan, mut tästä tuli vaan niin voimakkaasti joku vanha kappale mieleen. Video tuntu häiriintyneeltä.
San Marino – Puuduttava. Ärsytti se jatkuva maybe-sanan toistelu.
Portugali – Tää oli toisaalta tosi tarttuva ja hyväntuulinen, toisaalta rasittava renkutus. : DD Laulu oli vähän kehnoa, mut musa tosiaan hyväntuulista ja tarttuvaa.
Alankomaat – Tosi hyvänkuuloinen kappale. Tykkäsin laulajien äänistä. Azerbaijanin ohella suosikkejani tähän astisista.
Montenegro – Tää oli vähän niinku miehen versiointi My Heart Will Go On:ista. Alku varsinkin toi sen biisin mieleen. Unettava kappale. ZzZzZzZz…
Unkari – Hämmentävä biisi. Samaan aikaan dramaattinen ja menevä. Tykkäsin kuitenkin ja hyvä ääni laulajalla. Jäi mieleen tämä viisu!
Malta – Haluaisin aina kovasti tykätä Maltasta, kun se on niin symppis maa. 8D Tää oli itse asiassa kyllä symppis biisi. Tuli vähän joku kantri/pop-kipale mieleen.
Israel – Outo biisi. Ja mua nauratti se vääntelehtiminen musavideossa ja ne mukadramaattiset miekan heiluttelemiset.
Norja – Upea ääni. Tosi kaunis kappale tämäkin. Erottuu mielestäni joukosta.
Georgia – Ööööh…. joo ei.
Mitäs tästä muuta sanois… Ihme ujellusta ja outo musavideo.
Puola – Kamalaa kuraa! Ihan oikeesti, ei ei ei.
Musa oli tässäkin sinänsä ihan ok paikoin, mut ei vaan toimi tällanen puoliks räppääminen ja laulaminen. Tai toi oli enemmänkin sellasta musan päälle puhumista.
Itävalta – Hämmentävä. Aikamoista tuubaa.
Liettua – Aikamoinen sekametelisoppa. Attention indeed.
Suomi - Fanitan ihan kympillä! Komea biisi ja kuulostaa kansainväliseltä.
10 points!
Irlanti – Tässä oli jotain tosi tarttuvaa ja miellyttävää, vaikka ei kovin erikoinen biisi ollutkaan.
Valko-Venäjä – Tää oli läppä. :DD Mut tykkäsin toisaalta jossain mielessä, haha.
Makedonia – Tosi kliseinen ja puuduttava biisi. Oli rasittavan näköistä se nyrkin puiminen ja käden heiluttaminen.
Sveitsi – Tääkin oli vähän niin ja näin.
Ei kovin ihmeellinen, mut ei toisaalta nyt ihan huonokaan. Ei tää nyt kyllä mieleenpainuva ole.
Kreikka – Yllättävän hyvä! Kunnon discojytä. Me like! Menin ihan partymoodiin.
JES! Sellanen kesähitti-fiilis.
Slovenia – Todella tylsä, vaikka laulaja lauloi kauniisti. Lähdin jääkaapille tän biisin aikana.
Romania –Muistan tän kaksikon vuodelta 2010. Eikös nää sijoittunukin kolmanneks? Tää on kyllä paljon heikompi biisi, kun sillon 4 vuotta sitten. Vaikka eihän sekään nyt niin loistava ollu ainakaan laulullisesti.
Espanja –Useasti haluaisin tykätä espanjankin biiseistä, mut olihan tää nyt aika mitäänsanomaton.
Kertsi ihan ok ja tykkäsin laulajasta, mut ei tosiaan mitään spesiaalia tässä. Unohtuu helposti.
Ranska – Tää oli hupaisa.
Ihan hauska ja mun mielestä vähän yllättävä veto Ranskalta.
Tanska – Tuli mieleen Justin Bieber.
Älkää kysykö miks, en oo ihan varma itekään. Biisin oli varmasti tarkoitus olla kevyt poppikipale huumorihöysteellä ja ironisella sävyllä, mut en tyksiny tällä kertaa.
Aika rasittava…olis voinu olla parempi vähemmällä scubadubajabbadibidiillä, if you know what I mean.
Saksa – En oikeen osaa sanoa mitä olen mieltä tästä. Ehkä vähän sekavahko tääkin. Se haitari oli kyllä kivan kuulonen.
Italia – Kiva, että on italiaksi. Tykkään tosi paljon myös italian kielestä. Kertsi ihan vauhdikas ja oli yllättävän toimiva biisi. En silti tiedä onko tää kovin mieleenpainuva, mut ihan ookoo kuitenkin.
Iso-Britannia – Laulajan ääni lumosi, vaikka biisi ei ollut ihmeellinen. Wooo o oooo-taustakuorosta tuli mieleen Coldplay. Ehkä Princess of China kappale? Emt. No Coldplay tuli vaan mulle mieleen.
Suosikkeja Suomen lisäks; Azerbaijan, Ranska, Kreikka, Norja, Ukraina ja Alankomaat. Nämä nyt ainakin.
Ihan jees: Italia, Iso-Britannia, Valko-Venäjä (koska se oli niin läppä), Irlanti, Espanja, Portugali, ja Malta.
Kreikka ja Ranska yllätti mut kyllä totaallisesti. En usein oo Kreikasta pitänyt, mut toi oli tosiaan sellanen mukava bilebiisi ja kesäbiisi. Ranskasta toisinaan oon pitänyt, mut nyt oli ihanan kevyt ja humoristinen biisi.