Täältä käsin on vähän vaikea veikkailla, miten countrylaulajat tuossa kisassa pärjäävät. Kree kuitenkin hieman petrasi ja lauloi minusta ihan hyvin lukuunottamatta sitä ekaa Perfect-vetoa, joka oli todella plääh.
Yleisesti ottaen Jimmy oli valinnut kisailijoille aika tylsät biisit. Lauluista esitettiin myös varsin lyhyitä versioita, joten niihin ei ehkä päässyt senkään takia ihan hyvin mukaan. Olin yllättynyt, että Jimmy valitsi Angiellekin mielestäni melko teatraalisen Elton Johnin kappaleen. En välttämättä pitänyt ihan Angien versiosta Emeli Sandeen (en nyt jaksa tarkistaa miten tuo kirjoitetaan) kappaleestakaan, olisi saanut olla pehmeämpi.
Tuomarit olivat valinneet selvästi parhaat laulut kaikille. Muuten olin varmaan varsin kriittisellä tuulella kun jostain syystä en pitänyt edes Candicen Somewhere-versiosta. Ei se koskettanut minua yhtään, oli vaan sellaista kailotusta, taitavaa, mutta kuitenkin.
En nyt oikein tiedä, onko sillä edes kauheasti väliä, missä järjestyksessä nämä putoavat. Vähän kyllä luulin, että Angie olisi voittanut koko roskan. Candice on kuitenkin suosikkini.