Nojoo, Eve esiintyi paremmin kuin koskaan aiemmin ja toisaalta Dennis oli oma tylsä itsensä. Mutta onhan se nähty, että Lauri fanittaa Dennistä vahvasti.
Inga Söderistä oli kiva nähdä uusi puoli. Varsin hyvä oli, vaikka ei alkuperäiselle pärjännytkään. En kuitenkaan yllättynyt hänen putoamisestaan, koska Elastinen fanittaa Ikeä ja Tomas oli niin hyvä tänään.
Osku Ketola oli varsin hyvä taas, tosin hän on turhan paljon tangolaulajatyyppiä mun makuun.
Dennisin esitystä en enää edes muista...
Gary Revel Jr. oli taas vakuuttava. Jännästi hän teki kappaleesta alkuperäistä rokimman version. Queen kyllä sopii hänelle tosi hyvin. Minusta hänen heikkoutensa on kyllä biisivalinnat, jotka eivät välttämättä kosketa kovin suurta kuulijakuntaa Suomessa.
Ike aloitti tosi hyvin ja mä mietin, että biisi on nappivalinta. Mutta ei. Kun biisi eteni, hän hukkasi vireen ja lauloi päin seiniä. Tunsin myötähäpeää. Vaan joo, mies on raakile, ja kiinnostavinta hänessä on potentiaali.
Antti ei tällä kertaa vakuuttanut mua. Biisin alun rauhallinen vaihe kuulosti määkimiseltä. Huoh. Kyllähän se siitä parani sitten, mutta kokonaisus ei ollut kummoinen. Tuntuu kyllä että hän on puhdas hevimies, mikä on vähän tylsää pitemmän päälle.
Emilia ei mun mielestä ollut parhaimmillaan, mutta hänellä taitaa olla jo hieman vakiintunutta fanikuntaa.
Christian Casagrande oli toisen kerran putkeen hyvin vakuuttava. Onhan hän suht puhdas yhden tyylisuunnan mies, mutta ihan viihdyttävä. Osasin kyllä odottaa hänen putoamistaan, kun Mike muistaakseni viime kerralla sanoi että "kyllä hän vielä kerran haluaa kuulla tätä ääntä" tms.
Mun mielestä Tomas Höglund on usein vaikuttanut jotenkin muoviselta, mutta nyt pidin hänestä kovasti. Parasta häneltä tähän asti.
Laura Alajääski oli tosi hyvä ja harmitti kun hän putosi. Mun osalta illan ainoa harmitus.
Eve Hotti oli oikein hyvä, joskin täytyy sanoa, että mun mielestä hänen habituksessaan on uskottavuusongelma. Odotin hänen putoavan jo aiemmin, mutta nyt tuli ehkä lievänä yllätyksenä.
Suvi Aalto. Huhhuh. Illan paras. Tippa tuli linssiin. En olisi kisan alussa uskonut, että mihin asti hän voikaan yltää.
Kaiken kaikkiaan nyt oli kyllä mun mielestä kovatasoisin ilta tähän mennessä. Ensi vuonna täytyy varmaan mennä katsomaan juuri tätä livelähetystä, jossa ovat mukana kaikki jäljelläolevat kilpailijat.