Kirsi LehtosaariTodella huono idea laulaa Katri-Helenaa stailautuneena Katri-Helenaksi. Aidon K-H:n versio on parempi. Koska tämä oli jo toinen vähemmän vaikuttava esitys putkeen, tippuminen oli minusta ihan oikein. Jäi vähän sellainen tunne, että Kirsistä olisi voinut saada irti enemmänkin.
Inga SöderTämä oli vähän kuin jostain kabareesta. Inga on taitava, mutta jättää minut yhä kylmäksi.
Antti RailioTuttuakin tutumpi biisi itselleni, joka kaipaa mielestäni esitykseltä lähinnä voimaa, jota kyllä irtosi. Tämä ja Niinan biisi ovat sellaisia, että ne ovat hauskoja ja piristäviä, mutta niillä ei todennäköisesti saada ihmisiä liikuttumaan sillä tavalla, että he viitsisivät äänestää.
Ike IkegwuonuMusta tuntuu, että Suomen musapiireissä on selvä paikka Ikelle, käy hänelle tässä kisassa miten vaan. Ei paljon haittaa, jos joku nuotti menee välillä vähän pieleen. Ei meillä ole ollenkaan hänenlaisiaan laulajia. Pidin lauluvalinnasta.
Laura AlajääskiParempi lauluvalinta kuin viimeksi. Hyvin Laura laulaa, mutta en osaa olla miettimättä, että mistä se teatraalisuus koostuu? Onko kellään hyviä teorioita? tuli mieleen että siihen kuuluu varmaan selvä artikulaatio. Sitten voisiko olla, että kun näyttelijällä on oppia siitä miten tunteet ilmaistaan, niin hän ihan vahingossa turvautuu sellaisiin esittämisen keinoihin kun ei-näyttelijä ilmaisee tunteita jotenkin holtittomammin ja luonnollisemmin?
Niina KähönenMuistan että viimeksi kun pidin Niinasta, niin muut moittivat epäpuhtaudesta, niin yritin kiinnittää siihen huomiota, ja ei se ehkä ihan vireisesti joka kohdassa mennyt (mutta minun mielipiteeseeni näissä asioissa ei kannata luottaa). Pidän Niinassa siitä, että hän saa esityksiin hienosti aina koottua itsensä (epävarmuuksista huolimatta) ja on minusta aidosti läsnä sekä saa tunnesisältöä esityksiinsä. Minä ainakin saan niistä tunteista kiinni paljon paremmin kuin vaikka Ingan esityksistä.
Jään kaipaamaan Niinaa, mutta vastus oli aika kova, joten tippuminen oli arvattavissa.
Osku KetolaKoska minusta on tuntunut että olen ainoa, joka pitää Oskusta ainakin tällä palstalla,

niin olin aika yllättänyt että katsojat äänestivät hänet jatkoon. Tämä oli kyllä otollinen, tunteisiin vetoava biisi äänten kalasteluun. Pidän Oskun laulamisesta, mutta en ole oikein tyytyväinen näin iskelmälliseen linjaan. Ehkä hän on päättänyt siirtyä puhtaasti iskelmätähdeksi, ja voi hyvinkin olla erittäin kannattava ajatus, vaikka ei minua innostaisikaan.
Tomas HöglundTuli vähän sellainen tunne, että tämä ei ollut hänen äänelleen mikään nappivalinta, mutta toisaalta ihan mukava kuulla jotain vähän erilaista. Tomas on Ingan ohella jotenkin sellainen, johon en saa oikein yhteyttä, niin on vaikea sanoa oikein mitään.
Mua vähän häiritsee kun kappaleet alkaa jo Axlin juontojen ollessa melkein vielä kesken. Niiden alkuun on vähän vaikee päästä mukaan.