Ketäs muita siellä edes oli? Tomas ei innosta, ja Jepaa kävi sääliksi, kun Ela "pelas" hänet äänestykseen Ikeä vastaan (Tomaksen kanssa ois sentään ollu joku tsäänssi). Täytyyhän Elalla sen verran pelisilmää olla, että TIESI Iken pääsevän yleisöäänillä jatkoon.
Joo, hetkeä aiemmin oli mainittu siitä, että katsojilta tulee Ike-hehkutusta, joten Elastinen ilmeisesti päätti toimia. Viime jaksossa Elastinen erityisesti sanoi, ettei lähde taktikoimaan, mutta nyt oli mieli muuttunut.
Mutta joo, ne kommentit:
Jepa Lambert: Ihan ookoo, muttei sen enempää. Ei oikein kolahtanut.
Kaapo Kokkonen: Hyvä esiintyjä, mielenkiintoinen tyyppi, mutta biisivalinta huono. Lauri Tähkä laittaa joukkueensa laulamaan väkisin suomeksi, mutta ei toimi tämän tyypin kohdalla. Kaapo ei ole teknisesti kovin hyvä laulaja, mutta hänen tyylinsä sopii hyvin brittipoppiin. Nyt tuli fiilis, että katsoo Idolsin alkueriä tai karaokea.
Tomas Höglund: Teknisesti taitavaa, virheetöntä, mutta jotenkin jätti kylmäksi. En oikein tiedä miksi.
Johanna Pekkarinen: Tykkään Johannan ilmeikkäistä kasvoista.
Esitys oli mun mielestäni piirun verran "ihan ookoon" yläpuolella. Alkuperäinen versio on tietysti tosi kova verrokki, mutta ei tämä niin paljon huonompi ollut, että olisi turhautunut kuunnellessa. Pukeutumistyylistä tuli jotenkin lentoemäntä mieleen.
Ike Ikegwuonu: Illan suurin yllättäjä. Mä olen alusta lähtien ihmetellyt, että miksi ihmeessä tämä tyyppi pääsee jatkoon, mutta nyt alan ymmärtää, että mitä Elastinen hänessä näkee (ja kuulee). Teknisesti aika raakile, mutta tässä biisissä puutteet eivät haitanneet ja ääni pääsi oikeuksiinsa.
Emilia Ekström: Tunsin etukäteen tuskaa siitä, että hänet laitetaan taas laulamaan suomeksi. Muistissa oli kamala kaksintaisteluesitys. Yllätyin positiivisesti. Todella kaunis ääni ja loistava biisivalinta, tippa tuli linssiin. Suomen kielen ääntämisessä oli puutteita, mutta nyt ne eivät pahemmin häirinneet.
Reetta Kaartinen: Huono biisivalinta. Mun mielestä Reetalla on laulussa purkkapoppisoundi. Tämä biisi oli enemmän iskelmätyyppinen ja olisi vaatinut mahtipontisempaa laulamista, johon Reetan kapasiteetti ei riittänyt. Lopputulos oli aika lattea. Tykkäsin Reetan olemisesta mukana kisassa, mutta jotenkin tuntuu, että hän ei koko kisassa saanut laulaa biisiä, joka olisi ollut nappivalinta hänelle.
Suvi Aalto: Parasta Suvia tähän mennessä. Ekaa kertaa hän kuulosti oikeasti hyvältä.
Laura Alajääski: Biisivalinta, mitä ihmettä? Ihan hyvä esitys kategoriassaan, mutta ei voisi tällainen musiikki vähempää kiinnostaa.
Regina Chevakova: Tää oli hupaisa. Katsottiin tyttöystävän kanssa lähetystä, ja kumpikin mietti mielessään, että kuulostaapa tämä esitys ihan euroviisulta. Tyttöystävä ehti sanoa asian ekana ääneen.
Mutta joo, ihmettelin jo kaksintaisteluissa, että miksi Regina pääsi jatkoon, joten eipä tule ikävä kun hän nyt tippui.
Kirsi Lehtosaari: Ei pärjännyt alkuperäiselle biisille. Mun mielestä ääni ei ole tarpeeksi koskettava. Lopputulos oli pikkunättiä ja tylsää iskelmää.
Christian Casagrande: En vieläkään ymmärrä, mitä Mike tässä tyypissä näkee. Vertailu rockin supertähtiin oli aika absurdia. Ääni ei ole kovin mielenkiintoinen.
Tämän ja viime viikon esitysten perusteella suosikkejani jatkossa ovat Emilia, Ike ja Antti. Ehkä myös Gary Revel Jr, vaikka hänelle sattuikin viime viikolla keskinkertaisempi esitys osin sairauden takia.