Voicen kaksintaistelujen heikkous on mielestäni se, että jotkut parit ovat ns. yhdentekeviä, eli niistä kumpikaan laulajista ei kiinnosta, kun taas toisista pareista molemmat ansaitsisivat jatkopaikan ja joku todella hyvä tippuu ihan liian aikaisin.
Eiliset esitykset:
Kaapo Kokkonen ja Roope Permanto
Vähän yhdentekevä minulle. Roope ehkä aavistuksen sielukkaampi.
Annica Milan ja Suvi Aalto
Tämäkään pari ei liemmin herättänyt tunteita. Tasavahva; kumpi tahansa ansaitsi jatkopaikan, muttei minua olisi hirveästi harmittanut, vaikka molemmat olisivat tippuneet.
Reeta Vestman ja Inga Söder
Reeta oli selkeästi parempi. Ingalla on huikea ääni kyllä, mutta hän jättää minut kylmäksi, eli olisin valinnut toisin kuin tuomarit.
Johanna Pekkarinen, Satu Piipari ja Janina Aro
Täysin yhdentekevä kolmikko ja kamala biisivalinta. Miksi näille annetaan jotain scheissea laulettavaksi? Kukaan ei olisi ansainnut jatkopaikkaa, mutta kyllähän se iskelmämimmi oli heikoin lenkki, olisin varmaan laittanut jatkoon saman kuin Laurikin.
Joonas Salonen ja Toni Savolainen
Tykkäsin Joonaksen äänestä ja esiintymisestä tosi paljon. Tonin ääni on makuuni liian... jotain. Ei liina raspi, mutta jokin siinä äänessä on, joka ei minuun vedonnut.
Christian Casagrande ja Maya Paakkari
Aivan erinomainen esitys; juuri sellainen, jota tämäntapaisissa kisoissa kaivataan. Olisin ehdottomasti halunnut molemmat jatkoon.
Kun jakson lopussa lueteltiin suorissa lähetyksissä jatkavat, niin paljon siellä oli hyviä, mutta niin monia, joita en itse olisi jatkoon laittanut, ja taas niin monia jatkopaikan ansainneita, joita en enää kisassa ole. Tällä kaudella olen ollut tuomarien kanssa paljon enemmän eri linjoilla kuin viime vuonna.