Hollywood-viikonloppu on minusta viihdyttävää katsottavaa. Ryhmälaulut ovat hauskoja, ja jännitettävää riittää.
Nyt kun tuomarit olivat jakaneet joukkueet, draamaa oli ehkä vähemmän. Pelkäsin, että erikoisempien tyyppien kustannuksella revitään huumoria, mutta meno oli aika asiallista. Tytöt tuottivat joitain hupaisia "ryhmähenki"-tilanteita. Tuomarit ovat parantaneet ja rentoutuneet, mikä on tietysti mukavaa.
PojatCharlie Askewn Somebody That I Used To Know on sykähdyttänyt minua esityksistä eniten, mutta varmaan vaikuttaa sekin, että pidän tuosta biisistä.
Hahmona hän miellyttää minua kuten turbaanipäinen Gurpreet Singh Sarinkin. Änkyttävä Lazaro Arbos on myös symppis, samoin hermoileva Paul Jolley.
Curtis Finch jr. laulaa hätkähdyttävän taitavasti ja olen iloinen myös Nick Boddingtonin ja Devin Velezin jatkopaikoista.
TytötTytöistä vaikuttavin oli ehkä Angela Miller. Mutta vaikka yritin valita suosikkeja, se ei oikein onnistunut, koska pidin eri tyypeistä eri kierroksilla ja jotenkin tuntui, että monta laulajaa näytettiin varsin vähän (tai monta ei kai ollenkaan). Taitavilta ne jatkoonmenijät tietysti vaikuttivat. Ainakin pidin pirteästä Melinda Ademista. Janelle Arthur ja Shubha Vedula jäivät myös mieleen. Joistakin (Isabelle, Liz Bills) en ole edes ihan varma, ovatko he vielä mukana.
Onneksi se yksi naisten sarjan kummajanen pudotettiin vimeinkin.
Tarkoittanet Kez Bania, josta itse pidin kyllä (ehkä jopa eniten
), mutta varmaan hänen on paras jatkaa jossain muualla omien juttujensa parissa. Zoanette Johnson on minusta aika yliampuva. Olen vähän yllättynyt että hän on vielä mukana, vaikka uskon että hän pystyy todella vaikuttaviin esityksiin parhaimmillaan kunhan homma ei lähde ihan lapasesta. Sanoisin että tämä tuomaripaneeli on ollut aika suopea kummajaisille.