Minäkin yllätyin kuin vain yksi sai lähteä. Muuten olin kyllä aika valmistautunut heittämään hyvästit kenelle tahansa, koska kaikki ovat niin hyviä. Vähän ounastelin, että Elise voisi tippua, mutta hyvä ettei näin käynyt. Toisaalta ikävä menettää Colton, mutta joo, jonkun on pakko lähteä, niin aina se on ikävää. Minuakin ilahduttaa että tytöt pärjäävät näin hyvin. Hollieta olisin ollut lähettämässä kotiin jo useasti, mutta tällä viikolla oli kyllä huima parannus tasossa, joten ei hänen jäämisensä yhtään harmita.
Voimakas eriävä mielipide Phillipistä, koska minusta hän oli tämän jakson paras. Tavattoman seksikäs.
Viime viikolla olisin kuitenkin ollut melkein valmis lähettämään hänet kotiin, ja eihän tuossa ehkä mitään radikaalia eroa ollut, mutta jotain kuitenkin. En osaa selittää.
Joka tapauksessa viikosta toiseen vähän vaihtelee, kuka on mielestäni paras. Oikeastaan kaikki (no, pieni epäilyn sana Hollielle paitsi jos jatkaa näin hyvällä linjalla) ansaitsisivat finaalipaikan. Eniten voisin kuvitella haluavani kuunnella Eliseä ja Phillipiä kisan jälkeen, mutta sitäkään ei koskaan tiedä, riippuu enemmän lauluista kuin laulajista. Joo, ja vaikka Phillip minua miellyttääkin, voisi voittaja olla joku "erilaisempi" siihen voittajien jatkumoon. Elise tai Jessica olisi ihan kiva. Skylarkin muuten, mutta viime vuonna oli niin countrypainotteinen finaali jo. Joshuakin ansaitsisi voiton ehdottomasti. Mä tykkään näistä kaikista!
Sen olen pistänyt merkille, että pidän Jessican revittelyistä paljon enemmän kuin Joshuan, jolta pidän enemmän pidättyväisestä tyylistä. Makuasioita. Ja vaikka olen pitänyt itseäni ihan Gaga-myönteisenä, huomaan että olen alkanut suhtautua aika nuivasti hänen biiseistään tehtyihin esityksiin, ehkä vaan kyllästyttää. Coltonin Gaga-veto oli kuitenkin ihan hyvä, se toinenkin ok, mutta se nyt vaan ei näin kovassa seurassa riittänyt.