Täytyy kyllä sanoa, että tää ilta on ollut ihan mahtava show. Ois ollut kiva olla paikalla.
Amanda oli tosi herttainen.
Mä tykkäsin Jessestä varmaan ekaa kertaa. Mua on muuten ihmetyttänyt sen tyyli, mutta sillä on näköjään hiustenkasvatusprojekti menossa kohden stereotyyppistä gay-lookkia.
Lauri oli varmaan parhaimmillaan koskaan, tosin ei ollut kovin suomalaisiin uppoavaa kamaa.
Kim ei ollut mun mielestä parhaimmillaan. Kimin äänessä on jonkinlainen feminiininen osa, joka joissakin tilanteissa häiritsee, ja nyt kävi niin.
Saara vähän kikkaili liikaa, meni yli taitojen. Tosin puolivälin jälkeen alkoi pysyä paremmin kohtuudessa. Kokonaisuus kuitenkin mainio. Harmi että sekä Saara että Mikko H ovat mun suosikkeja, kun toisen on pakko tippua.
Mikko Sipola oli ehkä vähän turhan tavanomainen. "Ihan jees", muttei sen enempää.
Aki oli tavallisella hyvällä tasollaan, muttei kuitenkaan erityisesti kolahtanut.
Kun Mikko Herranen aloitti, niin tuntui että nyt on kyllä liian raaka soundi, mutta jotenkin se esitys vei mennessään. Ihan mieletön energia.
Mä kyllä luulen että Mikko Herranen tämän koko Voice of Finlandin lopulta voittaa. On semmoinen kutina.