Kirjoittaja Aihe: Amazing Race  (Luettu 55515 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Amazing Race
« Vastaus #175 : 06.06.2010 23:05:36 »
Mulle ei jääny ketään muuta mieleen ku se Starr ja sen veli. Harmi, että tunnistettava pariskunta putos heti kättelys.

Vähän liian nopeetempoinen tähän mielentilaan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #176 : 07.06.2010 09:44:33 »
^ sama <x alkujaksot on aina sellasii tönkköjä : D

Wild nothing.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #177 : 22.07.2010 18:46:23 »
Nyt on sit enää viis paria jäljellä ja saapi nähdä että ketkä voittaa! Mun suosikkeja on ollut alusta asti Nick & Starr. Mä vaan jotenkin tykkään tosta parista :D. Viimeksi sitten onneksi putosi yhdet mun inhokeistani Kelly & Christy. He oli kyllä sellainen kanakaksikko että ja kaiken lisäksi niin ärsyttäviä. Varsinkin siinä yhdessä tehtävässä he olivat ihan pihalla xDD. No jäljellä olevista ehkä eniten ärsyttää Terence & Sarah.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #178 : 02.08.2010 12:54:40 »
Mun suosikkeja on ollut alusta asti Nick & Starr. Mä vaan jotenkin tykkään tosta parista :D

Samoin :> ne on vaa ihan parhaat!

Mä en kyl kovin ahkerasti oo tätä kautta ehtiny seurailee.. kesällä aina katon nii vähä telkkarii. :/
Eilen katoin kyllä, oli hyvä jakso! Nauroin niiiin paljo Danille ku se ei osannu marssii :'DDDDD ja aw, Starr ja Dallas on söpö pari :')

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #179 : 15.08.2010 22:43:51 »
13.kausi sitten päättyi Nickin & Starrin voittoon! :P. Aika tiukka oli voittotaistelu, mutta hienoa että Nick& Starr voittivat. Nick & Starr olivat alusta asti mun suosikkeja ja kyllä ansaitsivat voittonsa.

Ken & Tina sijoittuvat toisiksi ja ärsyttävät Dan & Andrew kolmansiksi.
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #180 : 15.08.2010 23:33:25 »
MÄ UNOHDIN KATTOO ! Voieiii, no katon jostai youtubesta huomen ;>

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #181 : 28.10.2010 16:43:07 »
Amazing Race palaa ruutuun 1.tammikuuta 2011. 14.tuotantokausi on luvassa silloin.
from broken mirrors

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #182 : 28.12.2010 21:32:35 »
Muistutetaanpas, että lauantaina alkaa 14.kausi klo.20.00. Kaksi jaksoa tulee peräkkäin!! Ensi viikosta alkaen tätä tulee sit klo.21.00.

from broken mirrors

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #183 : 29.12.2010 00:04:42 »
Tällä kaudella on kisailemassa myös käsikirjoittaja/näyttelijä Mike White isänsä kanssa.

Tuttu mm. Pushing Daisiesista karkkikaupan omistajana ja School of Rockin käsikirjoittajana.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2010 00:12:09 kirjoittanut Federico »

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #184 : 29.12.2010 00:57:44 »
Jeiij Amazing Race ! 8--)

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #185 : 01.01.2011 21:57:35 »
Aikas kivat kaksi ekaa jaksoa :).. Onneksi Preston & Jennifer putosivat ensimmäisinä! Varsinkin Preston oli niin rasittava. Se benjihyppytehtävä oli ihan paras.. Margie & Luke yllätti mut ihan täysin. Mulla oli pieniä ennakkoluuloja tota paria kohtaan, mutta hyvin heillä on mennyt tähän mennessä. Toisessa jaksossa taas se kakkutehtävä oli hauska xDD. No Steve & Linda putosi sitten toisena. Lindan virhe siinä yhdessä tehtävässä hieman kostautui. Tää vaikuttaa ihan hyvältä kaudelta tähän mennessä.
from broken mirrors

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #186 : 01.01.2011 22:29:34 »
Ihan outoo, et Ar tulee lauantaisin. No jää kyl tää kausi taas kattomatta.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #187 : 02.01.2011 05:45:27 »
Mua kyllä rupes vituttamaan se et se kuuro poika jauho ihan joka haastatteluosuudessa siitä et KUUROTKI VOI PÄRJÄTÄ. "Halusin näyttää että kuulovammaisetkin voivat pärjätä" "Kuurotkin voivat osallistua kilpailuun" jooJOO, selvä. Sama juttu oli niiden kahden mustan siskoksen kanssa ku se nuorempi sisar vaa märis siitä miten se vanhempi tekee kaikki päätökset eikä luota yhtään siihen. Ei vettu.

Ja sit se homo isä & homo poika pari.. kyl on taas ohjelman homokiintiö täynnä.

Amanda & Kris ja sit cheerleaderit on mun suosikkeja tällä hetkellä. Myöskin ne asianajajasisarukset vaikutti ok:lta.

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #188 : 02.01.2011 12:02:16 »
Mua kyllä rupes vituttamaan se et se kuuro poika jauho ihan joka haastatteluosuudessa siitä et KUUROTKI VOI PÄRJÄTÄ. "Halusin näyttää että kuulovammaisetkin voivat pärjätä" "Kuurotkin voivat osallistua kilpailuun" jooJOO, selvä. Sama juttu oli niiden kahden mustan siskoksen kanssa ku se nuorempi sisar vaa märis siitä miten se vanhempi tekee kaikki päätökset eikä luota yhtään siihen. Ei vettu.

No äläpä! mua ärsytti nää kans valtavasti.

Tää vaikutti kyl kivalta kaudelta ekojen jaksojen perusteella. Oisin halunnu iteki hypätä sen benjihypyn! ja se juustotehtävä, hahahah :D

Oikeet parit tippu, mua jotenki säälitti se Linda 8< Amanda ja Kris on mun ehdottomat suosikit! ja lentoemäntiä pitää kannustaa jo niiden ammatin takia 8)

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #189 : 05.01.2011 14:50:25 »
Ärsyttävää, ku boxille olin tallentanut nämä, mutta lähetys oli pätkinyt niin pirusti, että ihan sössöä ne oli.

//Sitten katsoinkin jakson SOKKOTREFFEJÄ! (Ei liity mitenkään tähän, mutta olin järkyttynyt, että katsoin koko JAKSON!!)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #190 : 08.01.2011 10:55:55 »
Tammy & Victor sitten mokasivat aika tavalla siinä kiertotehtävässä, mutta onneksi he löysivät oikean tien ja tekivät tehtävän loppuun asti :).. Tammy muuttui jotenkin rasittavaksi tässä jaksossa :/. Brad & Victoria taas tekivät ison moan lentokoneen kanssa ja sen takia suurin piirtein heidän putoamisensa varmistui.. Muut joukkueet olivat sen verran edellä heitä, että he eivät pystyneet saavuttamaan heitä.

Mel & Mike sitten voittivat kolmannen etapin.. Saapi nähdä kuinka pitkälle Mel & Mike vielä pötkivät tässä kisassa. Amanda & Kris hukkasivat passinsa ja muut jutut, mutta onneksi he löysivät ne sit lopulta.

Suosikkejani tällä hetkellä ovat ihanat Jaime & Cara, Amanda & Kris sekä Luke & Margie. Sisarukset pudotin pois suosikkieni joukosta.
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #191 : 08.01.2011 23:16:49 »
Vähänkö ne yhet jäi muute oikeesti jälkeen :DD:D aika paha. Ihan hyvä et tippu, en niist erityisesti tykänny.

Ne Tammy ja Victor muuttu tosi ärsyttäviks tos jaksossa D: aluks ne vaikutti ihan kivoilta mut ei enää kyllä.

Muute, ku ne kävi siel Draculan linnas ni me kerran meinattii mennä sinne!! hehe, tällee btw. Ku oltii Romanias ja matkatoimisto teki retken sinne. Mut ei sit mentykää :D Ois ehkä pitäny ni ois ollu jännempi kattoo Amazing Racee!

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #192 : 15.01.2011 11:17:19 »
KETKÄ idiootit käännytti Krisin ja Amandan?!! 8<< Luke ja Marge vai? Mä en tykkää niistä.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #193 : 15.01.2011 21:09:52 »
KETKÄ idiootit käännytti Krisin ja Amandan?!! 8<< Luke ja Marge vai? Mä en tykkää niistä.

Joo Margie ja Luke HUOH.

Jaime ja Cara täl hetkellä ehkä eniten suosikit. Sit toissajakson sekoilusta huolimatta Tammy ja Victor myös.

Homoisäpoika-pari ei saletisti natsaa kyl vieläkään ja sit nyt tää kuuropoika ja äiti pariki ni.. eeei.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #194 : 16.01.2011 02:30:35 »
Siis eiii.. Yksi mun suosikkipareistani putosi :(.. Hiton Margie & Luke! >:( >:(..

Jaime & Cara ovat nyt nousseet mun ykkössuosikeiksi :P.. Tossa kannassa tulee Tammy & Victor sekä Christie & Jodi.

Kisha & Jen on aika rasittava pari.. Markille & Michaelille repesin siinä yhdessä tehtävässä, kun ne ei millään löytänyt sitä taloa mihin ne luukut tuli :D.
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #195 : 16.01.2011 11:08:44 »
Mäki tykkään ehkä cheerleadereista eniten nyt. Tai lentoemännistä. Ku paras pari tippu =(
En tykkää Lukesta ja Margiesta enkä Tammystä ja Victorista. NII enkä kyllä niistä Kishasta ja Jenistäkään.

Se oli nii hauska ku ne pienet miehet soitti sinne lentoyhtiölle ja puhelu meniki sille toiselle parille :'''''''''D hahahah

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #196 : 22.01.2011 11:59:39 »
Onneksi Jodi & Christie eivät pudonneet.. Seuraavalla etapilla heillä on sit se hidaste ja toivottavasti he selvittävät sen & menevät jatkoon :).. Christie & Jodi tekivät pienen kämmin siinä yhdessä tehtävässä, joka kävi sit kohtalokkaaksi. Tarkoitan sitä tehtävää missä Jodin & Christien piti viedä se morsian sinne kirkkoon, mutta aluksi he menivätkin väärään kirkkoon :(.

Kisha & Jen ärsyttävät edelleen. En voi sietää noita siskoksia!

Se juokseminen puolialasti nauratti :D. Jaime & Cara on niin mun suosikkejani <3.. Myös Tammy & Victor sekä Christie & Jodi kuuluvat suosikkeihini.
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #197 : 22.01.2011 12:00:18 »
Haha, siis mikä sen kirjaston nimi olikaa ;D ;D

Onneks ei ollu pudotuskierros ni lenttikset ei tippunu :> jesjes ! ei ois kivaa ku kaikki parhaat putoo peräkkäin ;o

Hitto muute se Victor on HIRVEÄ. Tollee ollaa niin kavereita kaikkien kaa kyllä ku apua tarttetaa mut sit ku itel menee hyvin ni ei muista välitetä paskaakaan.. huoh. Onhan toi kisa juu mutta silti! Se ja Tammy onki pari jost tykkään tällä hetkellä vähiten.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #198 : 22.01.2011 12:55:50 »

Mikä?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #199 : 22.01.2011 13:41:17 »

Mikä?

Öööh :D
Joku Abreszedemnkovz nebrarzischoverhev eleazxadsfglkov moscerhve purmbrasz spasdisdovhiverevzh manzspaschev archervexz trosdichdoslovi biblioteka. Sellane ihan SUPER pitkä mikä kesti minuutin ku se lausuttii siin :DDD sil oli hieno nimi.

Muuten tää jakso oli itseasias tosi tylsä, ei mitää kivoi tehtäviä ;o tai se juoksemistehtävä oli ihan hauska kyllä.