Diandra: Ääni hiukan sekoittui taustaporukan lauluun. Kokonaisuus toimi hienosti, mutta jotenkin tuli fiilis että Diandra on vain yksi erittäin hyvin toimivan koneiston osanen sen sijaan että olisi solisti. Ehkä sovituksesta kiinni. Tykkäsin Diandran stailauksesta.
Niina: Erittäin onnistunut esitys, Niina omimmalla alueellaan.
Torsten: Kuulosti jotenkin munattomalta. Pettymys.
Heikki yllätti! Parasta Heikkiä varmaan ikinä! Ei ollut mikään helppo biisi laulaa, mutta Heikki suoriutui enimmäkseen mainiosti. Tuomareilta aika paljon painostusta siihen suuntaan että ihmiset äänestäisivät Heikin puolesta.

Meni vähän mauttoman puolelle ehkä, vaikka Heikki olikin hyvä. Miehistä paras tänään. Stailaus oli ihan hupaisaa vaihtelua.
Tiina: Ei hullumpi, tänään kuitenkin keskitasoa, koska illan yleistaso oli niin korkea.
Arttu oli pettymys. Kirkan alkuperäisversio on niin kova, että tuolla perusjollotuksella ei sille pärjää, sori.
Susannalla kiva biisivalinta. Jotenkin tässäkin biisissä Susannan ääni vähän häiritsi, eli jokin siinä ärsytti. Taas kai sitä ongelmaa, että Susannan ääni ei ole kovin miellyttävä. Kokonaisuus oli kyllä hyvä.
Mä katsoin tätä digiboksilta uutispimennosta enkä tätä kirjoittaessani tiennyt äänestystulosta, mutta tämän jälkeen olisi kyllä vaikea päättää että keitä pudottaisi. Noh, Arttu ja Torsten oli huonoimmat, mutta vaikea uskoa että molemmat tippuisivat. Tulee varmaan jollakin tavalla kivulias pudotus.
Kokonaisuutena tosi kiva ilta, tuo a cappella -yhtye oli tosi hyvä. Erityisesti beatboxaaja oli ihan huippu.

Jaaha, Niina ja Tiina tippuivat. Niina oli ehkä odotettu, mutta mä jotenkin odotin että Susanna olisi tippunut Tiinan sijasta, kun Tiina on enempi mainstreamia. Itse olen kyllä oikein tyytyväinen siitä että Tiina tippui, kun se on jotenkin ärsyttävä kimittäjä.