En hirveän innostunut ole tuosta jakaumasta, että hirveä naislauma talossa ja sitten vain 4 miestä siihen lisäksi.
Näyttelijä-Millasta olisi saanut paljon irti, mutta se hommahan lässähti heti alkuunsa. Homma pistettiin ihan överiksi heti alkumetreillä eikä Milla edes viikkoa viettänyt talossa. Ihan älytön juttu ja kertoo aika vahvaa viestiä siitä, että tuotannon osalta nuo aikaisemmilta kausilta tutut käsittämättömät tempaukset jatkuu tälläkin kaudella ihan tuttuun tapaan.
Lumipallon kanssa olen samaa mieltä, että vähän persoonaton joukko. Jotenkin tuntuu, että siellä on ne muutamat vanhemmat emännät, joukko siideripissiksiä ja miehet. Miehistä Joukon tehtävänä on tuoda taloon väriä tatuoinneillaan ja Cheek-naamallaan, mitään muuta kiinnostavaahan hänestä ei ole irronnutkaan. Markus pääsi taloon kiveksiensä avulla, ja Tommi on jokavuotinen limanuljaska. Ja Tomi on sitten se kiintiövähemmistöä edustava ja onpa samalla tosi rasittava papupata.
Ja ihanko on sattumaa, että kaikki nuoret neitoset on laihoja ja isorintaisia, kun sitten "vanhemman polven" on sitten ihan aavistuksen verran vähemmän hyvännäköisiä ja -kuntoisia (no se Annika Metsäkedon kaksoisolento on laiha).
Cristal Snow'sta sen verran, että ainakin Big Brother 2012 -lähetyksessä oli kaamea juontaja. Ihan liian jännittynyt ja hyperaktiivinen. Mieletön kontrasti Elinaan, joka ammattitaidolla ja varmuudella veti lähetyksen läpi rauhalliseen tyyliinsä. Elina jatkaa mun silmissä edelleenkin BB:n valopilkkuna.
Cristalille toki armoa vielä annettakoon. Extroja en kyllä Cristalin takia ala asiakseni jälkikäteen katsomaan, kun ei niissä mitään katsottavaa erityisemmin ole. Kun intissä vielä olen, niin saa kyllä luvan riittää se, että seuraan uutisia netistä ja sitten pari kertaa viikossa päälähetykset + Talk Show't pikakelauksella jälkikäteen.
Vielä tässä on saumoja saada hyvä kausi aikaiseksi. Viime kausihan oli kokonaisuutena suht onnistunut, joten ehkä tämäkin.