Ensinnäkin Elan tiimin alkushow pesi Tähkän soolon taustakuorolla kuus-nolla. Elastinen on muutenkin ihQ (enpä oo sitä kyllä huomannu, vaikka oon vahingossa nähny keikalla parikin kertaa
)
Aki - tosi komea ääni, muttei kyllä yhtään "idoli" (onneks tässä kisassa ei kai tarvi ollakaan). Ehkä tällaselle ois tilausta Kirkan ja Kari Tapion sun muiden perillisenä...
Karoliina - hm... ristiriitanen fiilis alusta asti, tosi hienosti laulaa, ja tyyppikin on "pehmennyt" tavallaan kivaksi. Mut joku tökkii. Tuskin menisin keikalle kuuntelemaan.
Anfisa - meni vähän ohi. Jännä erikoinen alku ainakin.
Mikko - hm... eihän mun pitäny tästä tykätä, mut aikamoisen makee ääni kuitenkin
. "Mies ja kitara"-kombot on mun heikkous. Ei nyt mitään uskomatonta wow-efektiä sentään.
Tanja - upeaa laulua, mut biisiversiolle en lämmenny yhtään. Kyllä yleisesti SAA tehdä ihan omanlaisen version, mut tää voimaballadityyli jotenkin rikkoi biisin herkkyyden (Erin on ihana
)
Lauri - öö, taisin naputella noita edellisiä arvioita tässä samalla ja missata mikä tässä nyt oli NIIN hienoa, että Eliastinen itkee?