Tulipahan käytyä eilen Pmmp:n keikalla Finlandia-klubilla. Piiiiiiitkästä aikaa, oli kyllä tosi kiva nähä pemut taas! On se vaan niin kova livebändi.
Tykkäsin et bändi soitti uusien biisien lisäks monta vanhaaki biisiä, koska tykkään niistä paljo enemmän ja tuli aikamoisia nostalgisia fiiliksiä :---D
En varmasti muista kaikkia biisejä mut mieleen jäi ainaki: Mummola, Heliumpallo, Tytöt, Pikkuveli (jossa lavalle tuli semmoi pikkutyttö laulamaan! Yleisö oli ihan liekeissä siitä, aww), Rakkaalleni, Jeesus ei tule oletko valmis, Henkilökohtaisesti, Pahvinaamari, Matoja, Oo siellä jossain mun, Matkalaulu, Koko show, Kevään valo, Lautturi, Joku raja, Kohtausrock.. Siinä tais olla kaikki mitkä muistin! EIKU, soitti ne vielä ainaki jonkun mut en muista enää :'D
Mut hyvä keikka ol! Ärsytti vaan semmonen yyberkänninen muiggi, joka rupes kiljumaan aina ku biisi vaihtu. Mut sit saman tien unohtiki koko bändin ja otti loppu ajan itestään kuvia tai pussaili poikaystävänsä kanssa. Se kaato mun kaverin päälle jotain juomista ja töni meitä kaikkia -,-
Mut täytyy nyt mennä kyl useemmin! Viimesestä keikasta oli jo piitkä tovi että olin jo ihan unohtanu miten kova keikkameno niillä oikeesti on! Biisit toimii ihan eri tavalla livenä ku cd:ltä!