no kuunteleppa Johannan biisi uudelleen tarkasti niin ymmärrät mitä tarkoitan...
Itse koko ikäni laulaneena arvostan enemmän oikeaa taitoa kuin tekniikoita yms.
En ole sanonut etteikö Diandra olisi hyvä (ja tottakai hänkin on luonnonlahjakkuus, mutta se tuppaa häviämään liikaan opetteluun), mutta hänen ääni ei herätä mitään tunteita.
Ja turha urputtaa, tämä on minun henkilökohtainen mielipide 
Juuri kuuntelin Johannan biisit uudelleen ja olen edelleen samaa mieltä.

En näe mitään perusteluja sille, että hän olisi TAITAVAMPI laulajana kuin Diandra, päinvastoin. Henkilökohtainen mielipiteesi toki saa olla, että pidät hänen äänestään ja laulutavastaan enemmän

Oikea taito kumpuaa tekniikasta, luonnonlahjakkuus on hyvä pohja sille, mutta liian usein kaunisääniset ja hyvän sävelpuhtauden omaavat ihmiset tuudittautuvat vain siihen, eivätkä sitten lähde haastamaan ja kehittämään itseään monipuolisemmaksi. Johanna laulaa hyvin ja kauniisti helposti laulettavia kappaleita, mutten ole kyllä mitään erikoisempaa taituruutta hänessä vielä nähnyt. Nuori ja Kaunis -biisissäkin olisi ollut helppoa tehdä kunnon nostatusta lopussa ja tuoda lisää kertovaa syvyyttä kappaleeseen, mutta hän veti sen aika tasapaksusti läpi. Edelleenkin pidän paljon hänen äänestään ja haluan kuulla häntä enemmän, mutta ei hän vielä ole
taidoillaan meikää vakuuttanut.

Koko ikäsi laulaneena varmaan tiedätkin, että laulamisessa on AINA jotain, mitä voi parantaa ja kehittää. Koskaan ei ole valmis, eikä sitä tule olemaankaan ja etenkin jos laulamisesta haluaa uran, niin tekniikka pitää olla hanskassa, että ääni kestää kiertueet ja esitykset olisivat edes kutakuinkin samanlaisia olisi sitten loistava, hyvä tai huono päivä äänen kanssa

Joo Hennariikka oli sellanen lukion joulujuhlatasonen laulaja ja Johanna oikeasti taitava..
On Johanna Hennariikkaa taitavampi siinä mielessä, että hän laulaa erittäin puhtaasti. Toisaalta Henniksenkin epäpuhtaus tuli kunnolla ilmi vasta live-lähetyksissä. Pointtini oli kuitenkin se, että molemmilla on luonnostaan todella kauniit ja heleät äänet, joita on helppo kuunnella ja kauniit kasvotkin vielä lisäksi, jotka ei haittaa tässä kisassa menestystä. Mutta heidän äänensä muuten ovat aika persoonattomia ja heidän kaltaisille artisteilleen ei oikein ole välttämättä tilaa tähän naisartistien luvattuun maahan.