Kirjoittaja Aihe: Kasii Sequeira-Uski ehkä hieman marginaali Idolsiin (Helsinki)  (Luettu 2711 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Kasii Sequeira-Uski (17) lauloi kitaran kanssa paremmin kuin ilman sitä. Hieman liian synkeä oli kitaraton osuus. Kyllä Kasiissa ainesta on, mutta Laura saattoi olla oikeassa. Kasii on hieman marginaalinen, joten Idols ei ehkä ole hänelle oikea paikka.

Ja Jone jaksoi taas länkyttää iästä.  >:( Eikö Jone itse tajua tuota typeryyttään?

Ei jatkoon!

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 09:27:18 kirjoittanut Etsku-Etana »

Vesqdaa

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Tässä oli mielestäni tähtiainesta. Tuomareilta oikea veto: selkääntaputtelua, mutta ei jatkoon vielä. Oli pahasti jäässä, mutta hyvä viba jäi, vaikka laulu vielä vähän raakaa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä olisin voinut päästää jatkoon, koska paljon huonompiakin päässyt. Lisäksi tulee taas kysymys siitä, onko tavoitteena löytää laulaja vai idoli. Kasii olisi todellakin ollut idoliainesta.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2012 19:15:42 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Olen samaa mieltä kuin Anteater ja Vesqdaa. Kasiissa on tähtipotentiaalia ja idoliutta. Sellaista jäätävää uskottavuutta.  Mutta tyyliltään ehkä sellainen, ettei olisi voinut kerätä yleisön kannatusta riittävästi. Toivottavasti Kasii löytää jonkin tien vaikka ei sellainen ihan helppoa ole.