Idolsissa on ollut monta hyvää, Voicessa ollut vaan pääsääntöisesti parempia
MINUN mielestäni.
Silti mielestäni voi ihan rauhassa vertailla sitä, kummasta kisasta itse kokee, että löytyy enemmän stara-potentiaalia ja itse näen, että sitä on enemmän Voicessa.
Huom: minun mielipiteeni.
Idolsista jää tietenkin helpommin mieleen tyypit, sillä siellä nousee esille ne, joissa sitä potkua ja kykyä eniten on. Voicen taso on niin tasainen, että helposti alkujaksojen loistavat laulajat unohtuvat kun aivan yhtä loistavia esiintyy kerta toisensa jälkeen. Todennäköisesti kaksintaisteluvaiheen jälkeen suosikit alkaa muodostua ja tyypit jäädä mieleen
Itse voicesta fanitan jo ties kuinkaa montaa tyyppiä, ainoastaan tästä jaksosta ei oikein kukaan päässyt tähän listalle. Käheä-ääninen tyttö ois päässyt, mutta kun ei jatkoon mennyt niin turhapa häntä on ootella
Mitä tulee levyyn, niin se riippuu niin paljon siitä, millaista musiikkia levyllä on. Sitä ei voi etukäteen tietää, enkä ole ikinä Idols-starankaan levyä ostanut heti kättelyssä, vaan odottanut, että saan kuulla levyn ja katsoa innostaako se. Stinankin levyn kanssa arvoin ties kuinka pitkään, mutta nyt se on ihan fyysisenä versiona mukana. Idolsin ajanhan fanitin Stinaa suuresti, mutta silti meinasi levy jäädä hyllyyn ihan vaan siksi, etteivät ekat kuuntelukerrat vakuuttaneet.