Kirjoittaja Aihe: Janne Saarinen lauloi suomirokkarin äänellä Ressu Redfordia (Tampere)  (Luettu 13335 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
"Nouseeko sieltä ne perseet ylös? Häh?"
http://www.youtube.com/watch?v=ZrBXmi78SXw

Oliski kysynyt noin Idols-tuomareilta. ;D Esiintyminen mennyt todellakin eteenpäin. :D

Edit. Vai ootte hakeneet UMK:hoon? Huomasin, että viime yön keikalta on näitä peräänkuuluttamaniani videoita. :D En vielä pysty kunnolla perehtymään, kun täytyy pitää tietokoneen voluumit hiljaisella, mutta huomenna sitten.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2012 23:29:52 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
"Nouseeko sieltä ne perseet ylös? Häh?"
http://www.youtube.com/watch?v=ZrBXmi78SXw

Hyvä meininki näkyy olevan!
Onkos bändissä nätti tyttökin? Vai tsättäilikö siinä vain tietsikalla?

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Se on tuo niiden kosketinsoittaja http://kaksoisveljet.com/bandi.html

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Kiitos Etsku lataamisesta! Kyllä Janne hyvä laulaja on, mutta vaatii vielä aika paljon lisätreeniä. Tästä on hyvä jatkaa.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 20:41:43 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Lauluvalinta kyllä epäonnistui. Lassi onnistui samalla laululla, koska hänen äänensä sointi sopi siihen. Tavallisemmalla äänellä laulettuna vaikutelma ei ole sama vaan vanhahtava.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Jos sitä joku bändiläinen vois sitten kertoo, kun keikka-aikataulu julkistettu.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä oon vähän ehtinyt katsella noita rivilauluja. Kyllä sieltä mun mielestä jatkoon pääsi joku, joka suoriutui huonommin. Saattoi olla, että tuomarit lähettivät Jannen kotiin, koska hän oli artistina kuitenkin vielä aika raakile. No, onneks Jannella on bändi, jonka kanssa keikkailee ja tekee kappaleita.

laa

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Saattoi olla, että tuomarit lähettivät Jannen kotiin, koska hän oli artistina kuitenkin vielä aika raakile.

Samoilla linjoilla tuossa ja minunkin mielestäni varsin huono kappalevalinta. Joskin suomenkielisestä musiikista plussaa, mutta jotain popimpaa olisi kannattanut valita.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Jannen kannattaa pyyhkiä tuo kyseinen kappale pois bändinsä soittolistoilta. ;D

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Hitto! Nyt Katsomon loistava arkistointi on onnistunut hävittämään Jannen kohtaamisen tuomariston kanssa! >:( En mä mitään mahda sille, että mun mielestä sitä episodia oli hauska katsoa. Siinä Janne onnistui hyvin vakuuttamaan, että hänellä on artistina muutakin annettavaa kuin pelkkää musiikkia. Persoona ja olemus oli sellainen, että nuorisolla tuskin olisi mitään vaikeuksia ottaa häntä idolikseen. Kannattaa ehdottomasti jatkaa sitä itsensä musiikillista kehittämistä kun nää edellytykset kohdillaan. Ei mua oikeastaan harmita niinkään se, ettei Janne oo enää mukana. Kaikista eniten harmittaa miehen puolesta se, ettei hän saanut käytännössä yhtään tv-julkisuutta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Kovastipa on tullut pidettyä Janne-topicia kuumana :P No katsotaan, malttaisiko tän jälkeen kirjoitella vähän vähemmän. Kyllä mää kannustaisin Jannea menemään laulutunneille, jos ei oo koskaan ollut. Sieltä voi saada paljon sellaisia vihjeitä, mitä ei välttämättä ite tuu hoksanneeks. Hyvin Janne on kyllä kyennyt esiintymisestä annetut kritiikit ottamaan ja toimimaan niiden mukaan. Mää itte olisin varmaan heittänyt Liimataista kengällä. Kyllä se tais olla tuomareilta reilu teko lähettää Janne vielä kotiin, kun opittavaa selkeästikin oli paljon. Hyvin käytetty vuosikin tekee tossa jo paljon. Mutta mää oon vankkuamaton jannettaja joka tapauksessa jo nyt. Joo ja kyllä sen keikkalistan saa jo julkaista.

Edit. Tää mun ahkera kirjoittelu kertoo lähinnä sitä, etten missään tapauksessa halua Jannen lopettavan musiikillisia ponnistuksiaan.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 18:14:07 kirjoittanut Anteater »

kakkeili

• Koelaulaja
    • Profiili
haha! kaikista jatkoonpäässeistä ainoa jota anteater kehuu on tämä pikkupoika joka on aivan jäätävän huono.
 ja tämä on mielestäsi hyvää esiintymistä? http://www.youtube.com/watch?v=wcs06RpOZRQ&feature=related
todella surkea biisi ja kukaan paitsi kitaristi ei osaa yhtään soittaa eikä laulaa.
anteater ettaida tajuta musiikista ja varsinkaan laulamisesta yhtään mitään. hahah  ;)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Joskus nimimerkki kertoo hyvin mitä odotettavissa! ;D Ei se mitään, jos et pidä Jannesta tai hänen musiikistaan. Kaikki todelliset tähdet on niitä, jotka jakaa mielipiteitä. Onkohan tuo täällä vieraillut sama tyyppi, joka kävi joskus Kaksoisveljien vieraskirjassakin? Ja kyllä mun huonolle musiikkimaulleni ja arviointikyvylleni saa nauraa. Oon ylpeä siitä! Ja kiitos vielä, että linkitit tuon videon. Nyt se on huomattavasti helpompi löytää! ;D
« Viimeksi muokattu: 16.02.2012 16:54:50 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Huikean hieno kokemus tosiaan tulla tyrmätyksi yhdessä fanittamansa laulajan kanssa! :D Suosittelen! Se tuntuu ikään kuin siltä, että pääsisi samaan hautaan laulajan kanssa. Ihan mahtavaa! Enpä oo aikaisemmin tullut edes ajatelleeksi. Kiitos, kakkeili!

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Janne jälleen mielessä! Kyllä synkkä Anteater nyt tarvitseekin lisää tuollaista piristystä (onneks kohta luvassa):

Mä niin "rakastan" tuota miestä! :D
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 12:22:26 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
mutta Kaksoiveljien sivuille tulee päivitystä keikka aikatauluihin lähipäivinä jossa näkyy ettei kaikki keikat ole Vesilahdessa :)!

vähän omalaatuinen käsitys hänellä ilmaisusta "lähipäivinä", tai ainakin se poikkeaa suuresti omastani. ;D eipä näytä olevan vieläkään päivitettyä keikkalistaa nähtävillä. varmasti ollaan siis tulossa, mutta ensin pitäis totta kai tietää milloin ja minne.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Koska olet ainoa tähän aiheeseen kirjoittaja eikä ole järkeä, että Janne Saarinen -aihe on koko ajan ylimpänä, voitaisiin ehkä tehdä niin että perustetaan Janne Saarinen fani klubi -aihe yleiselle Idols-palstalle ja siirretään se sitten lopuksi tänne. Olisikohan se hyvä ratkaisu? Siellä sinun olisi helpompi keskustella aiheesta. Siihen aiheeseen voitaisiin siirtää iso osa tämän aiheen viesteistä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^ihan miten tahdot. Mä oon ihan liian yli-innokas. :( Sorry! Mulle hän vain sattuu olemaan se tän kauden suurin idoli. mutta pääasia on, että tätä keskustelua saa jossain jatkaa. Ja edelleen oottelen innolla keikkoja ym. bändiin liittyvää.

Edit. Mä perustan tänään illalla sen Fan Clubin. Toivottavasti Etsku ei saa ennen sitä uutta hepulia. ;D Eikä se sitten oo mitenkään yksinomaan mun keskustelua, joten tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan sinne.

Nyt on fan clubin tynkä valmiina http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=2629.0
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 15:37:06 kirjoittanut Etsku-Etana »