Kirjoittaja Aihe: Janne Saarinen lauloi suomirokkarin äänellä Ressu Redfordia (Tampere)  (Luettu 13329 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Onks MatoJannen oma genre enemmän suomirockia vai poppia? Ootko pitkään laulanut ennen Kaksoisveljiä?
« Viimeksi muokattu: 03.02.2012 23:05:05 kirjoittanut Anteater »

MatoJanne

• Koelaulaja
    • Profiili
No pää osin bändin kaa soitetaan sekä suomipoppia että suolirockkia että molemmat menee :) laulu taustaa ei oo ollenkaan muissa bändeissä eikä niitä sooloesiintymisäkään ennen bändin.perustamista kauheasti kertynyt :p

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Nyt vasta kuuntelin tuon koelaulun, kun en tainnut edes katsoa Tampereen koelauluja pahemmin?

Kiva ääni ja ainesta ns. teini-idoliksi. Kehittymisen tarvetta toki edelleen, mutta pohja on kyllä hyvä. :) Miesten taso tänä Idols-vuonna ei ole mitenkään erikoisen hyvä ainakaan vielä, niin Jannella on jo siksi mahkuja edetä teatterissakin kun on ehdottomasti lähempänä sitä hyvää - kuin heikkoa päätä. :) (jota edustaa just ne Oulun puhelinmyyjät)

Ressu Redfordista plussaa ;D Lapsena olin ihan in lööööv häneen ja osaan vieläkin biisit ulkoa. Ja kuuntelen niitä  ???
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mitäs kautta MatoJanne tänne löysi?

Edit: linkitetään MatoJannen kunniaksi MySpace-sivu http://www.myspace.com/kaksoisveljet
« Viimeksi muokattu: 04.02.2012 00:09:54 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
laulu taustaa ei oo ollenkaan muissa bändeissä eikä niitä sooloesiintymisäkään ennen bändin.perustamista kauheasti kertynyt :p

Jaa että puolen vuoden laulukokemuksella tässä http://www.youtube.com/watch?v=wcs06RpOZRQ

Edit. Aika iso yllätys mulle. Sen verran tosissas tunnut tuon musiikin kanssa olevan, että olisin voinut kuvitella musiikkiharrastuksen olevan vanhempaa perua. Mistä idea bändin perustamiseen lähti? Aivan varmasti oon tulossa keikallekin, kunhan vain aika ja paikka ovat sopivat. Mitään en jätä puolitiehen!
« Viimeksi muokattu: 04.02.2012 08:39:57 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Nyt tarvitaan vihjeitä. Miten huijata kyseinen mies paljastamaan Idols-menestyksensä ennen aikojaan?

Samperin Janne olis saanut kertoa, kuinka häntä pystyy huijaamaan! >:( ( ;D)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Lisään MatoJanne-kuvia, kuten lupasinkin.

Tämä epäonnistui:

« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 14:07:06 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Onks Kaksoisveljillä kaikkiaan montakin kappaletta? Mä oon ahkerasti kuunnellut sitä materiaalia, mitä olen netistä löytänyt. Sä taidat olla tehnyt niihin suunnilleen kaikkiin sanoituksen, MatoJanne. Oot kyllä ihan sikalupaava siinäkin. Ei kannata missään tapauksessa luopua omien kappaleiden sanoittamisesta.

guitarist

• Koelaulaja
    • Profiili
Tervee!

Tulin lukemaan kommentointia bändin kitaristina ja tulin vastaamaan vähän bändiä koskeviin asioihin.
Eli omia biisejä on noin kymmenkunta ja niistä noin 2/3 on Jannen sanotuksia.
Ja seuraavaa keikka on tiedossa Frendit pubissa Lempäälässä 10.02.12 eli ensi perjantaina.

Tervetuloo sinne, jos ikää riittää! (:

Ja kaksoisveljien facebook sivuilta löytyy reaaliajassa keikat :)
« Viimeksi muokattu: 07.02.2012 19:50:15 kirjoittanut guitarist »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Tervetuloa Jannen kitaristi! En taida päästä puoliltaöin Lempäälään vaikka haluaisinkin, mutta jos videolle voisitte saada sieltä jotain matskua.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Hienoa että Jannen  bändin muutakin henkilöstöä eksyy tänne! Tervetuloa, guitarist! Olisin saattanut arvatakin nimimerkistä, että olet kitaristi.  8)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^No joo! Saattaahan olla, että mä oon vähän avittanut eksymisiä, kun jätin bändin vieraskirjaan Idolslandia-linkin http://users2.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g26-10311-b0 Toki saattaa olla myös, että muutenkin löytäneet. Janne ilmaantui tänne kyllä NIIN sopivaan aikaan: just kun olin saanut hepulin lopputunnusdraamasta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mikä kauhea päivä! Voi olla, että iltayhdeksään mennessä oon nakertanut kaikki sormenkynteni olemattomiin. Go Janne!

Edit. mutta oon joka tapauksessa messissä kävi illalla miten tahansa.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 10:03:34 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Oot aina ja ikuisesti mun idoli. En mä suhun oo pettynyt. Mä oon pettynyt siihen lopputunnusdraamaan, joka riisti minulta liian aikaisin mahdollisuuden iloita sun jatkopaikasta. Oli todella reilua sulta tulla tänne rauhoittelemaan, kun satuin tekemään sen järkyttävän havainnon siinä lopputunnuksessa. Ja aivan varmasti oon tulossa sinne keikoillekin, kunhan vain pääsen. Tais olla mun Idols-katsomiset tältä kaudelta tässä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Mä oon pettynyt siihen lopputunnusdraamaan, joka riisti minulta liian aikaisin mahdollisuuden iloita sun jatkopaikasta.

Tämän vuoksi jätän yleensä katsomatta erilaisten tosi-TV-sarjojen loppuosat. Liian usein siellä paljastellaan liikaa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Asialla on toki hyvätkin puolensa: mun ei tarvii enää jännittää Jannen puolesta ja Idolsin kautta löysin tän bändin. Ehkä tää oli hyvä just näin. Kyllä Janne ehtii vielä tehdä yhtä ja toista musiikin parissa, ja hänellä on hyvä bändi, joka tekee itse musiikkia. On toisaalta hyvä, ettei hän tällä kertaa päässyt pidemmälle, jos ei kerran ole valmis. Potentiaalia kuitenkin löytyy.

Mä osasin kyllä henkisesti varautua tähän, koska tietyt merkit antoivat aiheen olettaa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä oon pettynyt siihen lopputunnusdraamaan, joka riisti minulta liian aikaisin mahdollisuuden iloita sun jatkopaikasta.

Tämän vuoksi jätän yleensä katsomatta erilaisten tosi-TV-sarjojen loppuosat. Liian usein siellä paljastellaan liikaa.

Oikeastaan mä spoilaannuin jo siinä, kun Jannen koelaulua ei näytetty lähetyksessä. Yleensä niin viihdyttävää episodia ei jätetä näyttämättä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Olis kyllä vielä yhtä ja toista mitä tekis mieli kysyä. No, ehkä saan mahdollisuuden.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
onks niitä keikkoja paljonkin tiedossa tänä keväänä?

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Nyt taitaa tulla pitkä väli ennen kuin näissä piireissä seuraavan kerran näyttäydyn. MatoJannen ei missään tapauksessa kannata lopettaa laulamista, menis paljon hyvää potentiaalia hukkaan. Ja tosiaan keikoille tulossa, ja mahdollisesti hankin sinne muutaman muunkin ihmisen, jos se on ok.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 01:36:54 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mulla on taipumusta olla näissä asioissa täysii mukana, ja se korostuu kun käy näin. (Miten musta tuntuu, että oon järkyttyneempi kuin mies itte? ;D) En ole vieläkään katsonut eilistä jaksoa. Jos olis käynyt toisin, olisin saattanut jo katsoa pariinkin kertaan. Onneksi Janne ei jää tyhjän päälle, kun hänellä on tuo bändi. 16-vuotias on sentään siinä kiitollisessa asemassa, että mahdollisuudet musiikkibisneksen kanssa ei ole now or never. Jannen laulusta kuuluu, ettei hän osaa vielä hyödyntää kaikkea potentiaaliaan. Kannattaisi varmaan ottaa laulutunteja, jos ei oo koskaan ottanut. Ja tosiaan sitä bändiä kannattaa ainakin jossain vaiheessa viedä Pirkanmaan ulkopuolellekin. Eiköhän sieltäkin löydy diggailevaa jengiä. ;) Ja kannustaisin vielä lähetteleen demoja levy-yhtiöihin, jos sellaiseen innostusta.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 16:27:35 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä haluisin olla Lempäälässä! :( No, ehkä sieltä videoita tulossa

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Anteaterille lohduksi se, että Janne lauloi hyvin rivilauluissa ja kuului parhaimmistoon pudonneista. Olisi vaan valinnut hieman ajankohtaisemman laulun kuin "Täällä Pohjantähden alla...". Se oli kyllä puuduttavaa. Idolsissa pitää pystyä laulamaan tämän päivän musiikkia.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Etskulla taitaa olla Lassi-traumoja. ;D No, oon mä samaa mieltä, että Janne olis tuon kappaleen voinut valita paremmin.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Olisko Etskulla videota Jannesta teatterissa? Kovasti kyllä oottelen, että pääsisin keikoille. Viime yönä ei valitettavasti onnistunut. :(  mää oon vankkumaton jannettaja edelleen. Jos Idols ei tarjoa siihen puitteita, niin sitten puitteet revitään muualta.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2012 20:11:04 kirjoittanut Anteater »