Kirjoittaja Aihe: Janne Saarinen lauloi suomirokkarin äänellä Ressu Redfordia (Tampere)  (Luettu 13330 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Tämä on vasta kolmas kerta, kun yritän perustaa tästä aiheesta topicia. ;D (aikaisemmat yritykset saa poistaa) Minusta topicin voi perustaa sellaisista laulajista, joiden koelaulut ovat nähtävissä Katsomossa, vaikka Tampereen koelaulut ovatkin kesken.

Janne Saarinen (16) tosiaan lauloi koelaulubiisinään Ressu Redfordin Prinsessan. Esityksessä oli puolensa ja puolensa. On totta, että tulkinta jäi vähän puolitiehen. Se oli minusta suurin puute. Tommi Liimataisen kommentista Jannen esiintymistaitojen puutteesta en ole täysin samaa mieltä, sillä olen nähnyt videoita keikoilta, ja niissä Janne osaa esiintyä. Koelaulussa tosin saattoi seistä jäykkänä, mutta se ei kuitenkaan kerro koko totuutta. Ääni toi tosiaan mieleen jonkun suomirokkarin, ja ehkäpä juuri suomirock onkin Jannen oma genre. Äänenväriä voisi ehkä treenata lisää. Mutta kyllä hän hyvin lauloi, ja minusta hänessä oli potentiaalia. Lisäksi hän vaikutti iloiselta persoonalta. Tommi Liimatainen sortui ehkä vähän ikälänkytykseen kotiiin kasvamaan -kommentillaan, mutta onneksi Janne jatkaa teatteriin muiden tuomarien äänin.

Ja tosiaan hänellä on tuo oma bändi http://www.youtube.com/watch?v=SjHdrTYiwfU

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 20:05:38 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Tämä on vasta kolmas kerta, kun yritän perustaa tästä aiheesta topicia. ;D (aikaisemmat yritykset saa poistaa) Minusta topicin voi perustaa sellaisista laulajista, joiden koelaulut ovat nähtävissä Katsomossa, vaikka Tampereen koelaulut ovatkin kesken.

Vain niistä saa perustaa aiheen, jotka eivät varmuudella tule enää lähetykseen.

Eli ei perusteta ennakkoaiheita sellaisista, jotka mahdollisesti pääsevät televisioon. Katsomosta ei voi päätellä mitään.

Maltetaan siis odotella ensi torstaihin ja perustetaan aiheet sitten!

« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 21:55:25 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Tästä koelaulusta tulee mulle aina hyvä mieli. Kerrassaan valloittava persoona! :D

EDIT: Mä en oo muuten mikään Jannen sukulainen enkä tuttava, vaikka tässä onkin tullut vähän hehkutettua. ;D Itse asiassa en tunne ketään koko Vesilahdelta. Jannen nähnyt luonnossa vain siellä koelaulutilaisuudessa. Tiedot hankkinut ihan googlettamalla. Oon ollut kyllä hyvinkin vakuuttunut hänen musiikillisista kyvyistään. Esimerkiksi  tässä hän laulaa mielestäni aika hyvin. :D Persoonakin tosiaan on sellainen, jota pidän ihanteellisena idolille. Kappalevalintana Ressu ei ollut kovin hyvä, koska siinä ei oikein pääse ääntä käyttämään.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2012 22:00:51 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Janne Saarinen (16) tosiaan lauloi koelaulubiisinään Ressu Redfordin Prinsessan.

Löytyykö tämä katsomosta? En löytänyt. Tuli vastaan vain Antti Tuisku -käytävälaulelua.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Käyköhän täällä joku Jannen tuttava lukemassa? Ainakin Facebookissa tukijoukot näyttää olevan aika aktiivisia tarvittaessa. Olis kiva saada joku sieltä tukijoukoista tänne kommentoimaan.

Mutta joo. Olen edelleen sitä mieltä, että tuo koelaulu oli todella piristävä. :D Kappalevalinta ei ihan paras mahdollinen, mutta hyvin lauloi ja oli todella valoisa persoona. Idolipotentiaalia suorastaan uskomattoman paljon. Janne ei tainnut ihan kauheasti ilahtua huomatessaan joutuvansa Jonen mopoautotylytyksen uhriksi, koska oli edellisenä päivänä saapunut paikalle mopoauton kyydissä ja Jone oli elämänsä aikana joutunut paljon istumaan mopoauton vetämässä jonossa. Tuolta tylytykseltä häntä ei pelastanut edes se, että hän sanoi, ettei itse ajanut mopoautoa, vaan istui kaverin kyydissä. Lopulta päästyään jatkoon Janne lupasi tulla teatteriin jollakin muulla kuin mopoautolla.

laa

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Janne Saarinen (16) tosiaan lauloi koelaulubiisinään Ressu Redfordin Prinsessan.

Löytyykö tämä katsomosta? En löytänyt. Tuli vastaan vain Antti Tuisku -käytävälaulelua.

Jone kasaa Jannelle paineita

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
^Kiitos laa!  :D

Olin koko ajan hypännyt sen videon ohi.

Janne oli sinänsä aika vakuuttava koelaulussaan. Potentiaalia riittää sekä laulutaidossa että ulkonäössä ja muussa olemuksessa.

Tommi ei sinänsä tainnut valittaa Jannen liian nuoresta iästä vaan siitä, että hän voisi harjoitella vielä vähän aikaa esiintymistä ennen kuin lähtee alalle.

Janne lauloi kyllä hyvin, mutta ääni ei soinut tarpeeksi minun korvaani jos poppia ajatellaan. Eli ääni viittasi hieman enemmän sinne Eppu Normaalin maailmaan.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Sorry Etsku, etten tajunnut vastata sun kysymykseen. Onneksi löysit muuten tuon videon.

Jos poikia voi ylipäätään luonnehtia sanalla herttainen, niin Janne oli just sitä. ;D
« Viimeksi muokattu: 23.01.2012 19:12:49 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä oon vähän täpinöissäni tästä tyypistä, "vähän" ;D. Kunpa hän onnistuisi jatkossakin ja kasvaisi tässä Idolsin mukana. Hänessä kun saattaa olla erinomaisen paljon nuorisoidolin vikaa.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
^No muista mainostaa Facebookissa hänen kavereilleen Idolslandiaa, jos pystyt!

Mainosta muutenkin jos siellä pystyy mainostamaan!

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Kirjoitetaan bändin vieraskirjaan ;D
« Viimeksi muokattu: 24.01.2012 23:39:16 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Eipä tainnut olla kauhean tehokas keino hankkia tänne kirjoittajia tuo vieraskirja. :( Ei siellä varmaan nykyisin ketään käy. Bändi näyttää pitävän hiljaiseloa lähiaikoina, mahdollisesti juuri Idolsin takia. Muuten vieraskirja on kyllä hauskaa luettavaa. Esimerkiksi viime syyskuulta siellä on tällainen viesti: "janne oot ihana, lähetkö treffeille ? ;)" Nuo fanittajat on kyllä aivan mahtavia! :D Katsotaan, villiinyttääkö Janne pian Vesilahtea laajemmalla alueella.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012 19:47:43 kirjoittanut Anteater »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili

Janne ansaitsee saada myös hymykuvan. Sen verran paljon hän hymyili. Tää on muuten eka kuva, jonka onnistuin tänne forkalle tuomaan. Mun taidoissa on kyllä vielä parannettavaa.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 14:08:32 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
 :'( :'( Mä näin siinä viimeisen koelaulujakson lopussa, kun näytettiin tulevia tapahtumia, jotain todella kauheaa. Ensin näytettiin riviä, jossa Janne seisoi. Vähän myöhemmin näytettiin tuosta samasta rivistä poimittuja Jonna S:ää, Torstenia, Niinaa ja Siniä seisomassa eturivissä. Tommi sanoi "Eturivi..." Janne siis kuului varmasti tuohon takariviin yhdessä niiden lehtimyyjäpoikien kanssa. EIKÄ! Mä en kestä. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Tähänkö se jo loppukin? Miksi saakelissa ilo piti pilata jo nyt? >:( Mä olisin halunnut vielä viikon elää siinä ilossa, että Janne on jatkossa. Janne seisoo samassa rivissä Amanda Kauppisen, Heikki Sitomaniemen ja Jussi Tirkkosen kanssa. Eihän se voi mitään hyvää tarkoittaa. Niin paljon kuin pidänkin noista takarivin tyypeistä, niin realistisesti ajateltuna ei ole kovin epäselvää, kumpi riveistä menee jatkoon. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( No eipä tarvii Idolsia sen jälkeen ihan hirveästi kattella. Nyt täytyy koko viikko odottaa jaksoa tiedossani vain tuo surkea ennusta. Ihan p*rseestä koko homma! >:(
« Viimeksi muokattu: 03.02.2012 14:33:39 kirjoittanut Anteater »

laa

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Voihan se niinkin olla, mutta älä nyt ihan vielä maatasi myy :) Voihan se olla että noista kaikki pääsikin jatkoon tai toinen on joku ehkä-ryhmä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^No toivottavasti se on todella noin. Btw Jannella näkyi olevan jälleen kerran uusi hiustyyli. Tällä kertaa vähän vaaleammat hiukset kuin koelauluissa. Lisään uusia Janne-kuvia myöhemmin.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Nyt tarvitaan vihjeitä. Miten huijata kyseinen mies paljastamaan Idols-menestyksensä ennen aikojaan? Mutta kävi Idolsissa miten tahansa, niin varmasti tuun seuraamaan mielenkiinnolla hänen musiikkiuraansa. Mä oon ihan tuskissani odotellessani ens jaksoa. Sen verran jäi häiritsemään se lopputunnuspätkä. Herttainen aika sentään Maikkari meni myrkyn lykkäämään! >:(
« Viimeksi muokattu: 03.02.2012 20:19:56 kirjoittanut Anteater »

MatoJanne

• Koelaulaja
    • Profiili
Anteater ja muut innokkaat kirjoittajat oli kiva huomata että täällä ollaan meikäläistä kannustettu 100 prosenttisesti! :)
Katsotaan nyt torstain jakso mites käy jatkon suhteen. Kaikki vaan seuraamaan jatkossa meidän keikoille onko esiintyminen mennyt parempaan suuntaa ;)!
       -JanneS alias MatoJanne

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Kiitos vierailusta, MatoJanne!  :D

Onnea ja menestystä vaan. Kävi miten kävi torstaina televisiossa!

Ja tee kaikkesi päästäksesi köröttelemään Jonen edessä mopoautolla.  8)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Oh jee! Tää on ihan uskomattoman hienoa, että tulit tänne kunnioittamaan meitä läsnäolollasi! :D Pidätetään torstaihin asti hengitystä. 8)  Ja toivottavasti niitä keikkoja on muuallakin kuin Vesilahdella. Ei sillä, etteikö Tikankolo olisi hyvä mesta, mutta on sinne nyt vähän hankala päästä, kun ei itte asu ihan lähellä. Mutta tosiaan seuraan sitä sun musiikkiuraa mielenkiinnolla, kävi Idolsissa miten kävi. Innokkuutta ja taitoa tuntuu ainakin löytyvän kuin nuorella Olli Lindholmilla.

Edit: Mistähän tuollainenkin nimi kuin MatoJanne on peräisin? ;D
« Viimeksi muokattu: 03.02.2012 22:29:10 kirjoittanut Anteater »

MatoJanne

• Koelaulaja
    • Profiili
Kavereiden keksimä nimi :D mutta Kaksoiveljien sivuille tulee päivitystä keikka aikatauluihin lähipäivinä jossa näkyy ettei kaikki keikat ole Vesilahdessa :)!

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Vieläks käytössä nuo sivut http://kaksoisveljet.com/ ?

MatoJanne

• Koelaulaja
    • Profiili