Joo ei toi ikäero ois välttämättä ees paha, tai no joilleki on ja joillekin ei, riippuu ihan henkilöistä. Tunnen iteki tyyppejä joilla on joku tuollanen ikäero ja hyvin niillä menee. En tietenkään ite tunne noita Idols-kisaajia lainkaan että mistä minä mitään tiedän todellisesta tilanteesta, mutta sen kuvan mukaan, jonka olen saanu, en kyllä menis huomaamaan Tiinassa ja Heikissä kovinkaan isoa eroa "henkisessä iässä". Söpö pari nuo ois
Ja pakko sanoa vielä Tiinasta, että ton verkkovierailun perusteella ja yhden videohaastattelun, jossa kysyttiin musamakua (just sellanen Heikin kans ollu haastis) niin Tiinan pisteet nousi mun silmissä, sillä hänellä näyttää olevan yllättävänkin hyvä musamaku! Siis en mie nyt ihmisiä musiikkimaun perusteella arvota tietenkään, mutta kyllä se nyt varsinki tällaisessa musiikkiaiheisessa kisassa kiinnostaa keskimääräistä enemmän ihmisessä. Oletin Tiinan kuuntelevan jotain peruspoppia tai sellasta, jota hän on esittänyt tässä kisassakin. Mut hänhän diggailee jopa samoja bändejä kuin mie! Sais laulellakin jotain rokimpaa mun puolesta tuolla, edes vähän