Mitähän minun pitäisi myöntää itsestäni?
Ihan alkajaisiksi vaikka se, että keksit omassa päässäsi jotain ihan täysin järjettömiä asioita, mitkä esität vedenpitävinä faktoina.
Kuten esimerkiksi tämä:
Sen tiedän kuitenkin, että sinulle on jostain syystä tärkeää hakea arvostusta muiden ihmisten silmissä musiikin avulla.
Et tunne minua. Minua kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat minusta, mutta minä en ikimaailmassa muokkaisi musiikkimakuani miellyttääkseni muita ihmisiä.
En hae arvostusta muiden ihmisten silmissä musiikkimakuni avulla, ja jos tekisin, olisin aika epäonnistunut koska täälläkin minun musiikkimieltymyksiäni lytätään jatkuvasti
. Se, että soitan bassoa ja rumpuja/olen musikaalinen ihminen aiheuttaa tietyntasoista arvostusta kavereissani jotka ovat kiinnostuneita musiikista, mutta onko se väärin? Ilmeisesti soittajat eivät saa olla ylpeitä omasta osaamistasostaan siinä missä esim. urheilijatkin.
Miksi joku musiikki muuttuu sillä paremmaksi, että juuri kukaan ei halua maksaa siitä?
Ei muutukaan, enkä näin ole väittänytkään. Taas laitat sanoja suuhuni. Mutta myöskään suosio ei tee musiikista parempaa.
Hauska anekdootti: Itse tykkään erittäin paljon Coldplaysta, joka on tällähetkellä käsittääkseni universumin kuunnelluin bändi.