Tampereen koelauluissa onneksi näytettiin vilaukselta myös surkeita laulajia.
Mä en nähnyt vain vilausta
. Taso oli aika kehno, ja jatkoon pääsi aimo annos keskinkertaisuutta, mistä esimerkkeinä vaikkapa ne kaksi jäbää yhdellä kitaralla. Pöh :l.
No kieltämättä ne kitarajäbät eivät oikein säväyttäneet. Ja se Stefankin oli surkea.
Kitarajäbät ei tosiaan säväyttäneet, mut minusta Stefan oli Reetan lisäksi ainoita kelvollisia tuossa jaksossa - erittäin miellyttävä ääni. Tosin mulla aina hitusen tökkii nyyhkytarinainsertit ja suureelliset uuden elämän etsimiset (osittain siksi hyydyin American X factoriinkin, kun siellä oli just sellasta, hyvä ettei kaikkien kohdalla

). Kyynikon mieleen aina livahtaa ajatus, että yritetäänkö tässä säälipisteillä jatkoon - vaikka epäilemättä tuotanto nimenomaan usuttaa tollaseen draamaan, vaikka kisaaja itse haluais esittäytyä jotenkin muuten.
Harmi kun Emilia hermoili biisinsä pilalle - siinä oli jotain mielenkiintoista, sekä äänessä että tyypissä. Onnistui herättämään pienen raivon Lauraa ja sen "et sovi poppariksi"-lausuntoa kohtaan (ei liene ihan älytön ajatusloikka päätellä, että tarkoitti, että olet liian pulska? Muutenhan Emilia minusta nimenomaan näyttikin popparilta - pirteältä ja persoonalliselta). Tilanteen kökköys korostui, kun heti perään tuli Mirella, jota kannustettiin laulamaan lisää ja lisää kun näyttikin niin nätiltä. Grh. Okei, kiva ääni silläkin (minusta erityisesti Madonnan alkuosassa oli jotain jännää, ei kertsissä enää niinkään).