Sarah Dawn Finer on kyl aivan mahtava juontaja! <3 <3. Gina Dirawilla oli aika karsean näköinen kolttu tänään päällä. Hän näytti siinä ikäistään vanhemmalta.
Molly Sandén - When am i crying ****
Youngblood - Youngblood ****
Love Generation - Just a little bit ***
Mattias Andreasson - Förlåt mig ***
Maria BenHajji - I mina drömmar **
Andreas Johnson - Lovelight **
Carolina Wallin-Perez - Sanningen *
Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel *
Molly & Youngblood olivat selvästi tänään parhaimpia!! Mollylla on tosi kaunis ääni & hänen kappaleestakin pidin

. Ihana When I Am Crying. Youngbloodin kappale oli kokonaisuutena parempi mitä odotin! Oli se ihan perinteistä Fredrik Kempeä mitä vain voi olla

. LG:n esitys oli hyvä, mutta heidän kappaleensa on niin tusinapoppia. RedOne epäonnistunut aika tavalla! Viime vuoden Dance Alone hakkaa Just A Little Bitin 100-0! Mattiasin kappale oli ihan jees & hänen esityksenstään pidin kans. Hän on muuten aikas HOT! Andreas Johnsonin esitys oli aika vahva, vaikka hänen kappaleensa ei ole kovinkaan kaksinen. Andreas tulee pääsemään vähintään andraan ellei jopa suoraan Globeniin. Björn Ranelid veti ihan sanattomaksi.. HYI! Sara Li olis saanut laulaa yksin Mirakelin. Björnin soolo oli ihan kauheaa kuultavaa. Carolina Wallin-Perezin biisi oli niin saakelin tylsä, että meinasin nukahtaa. Marian kappale on huomattavasti parempi!
Pahoin pelkään, että Andreas Johnson & Björn Ranelid feat. Sara Li pääsevät suoraan Globeniin.. Mä itse päästäisin finaaliin näistä Mollyn & Youngbloodin. Andraan sais taas mennä Love Generation & Mattias Andreasson.
Näistä mikään ei kyllä lyönyt mun MF-puntarini ykköstä eli Loreenin Euphoriaa. Mä itse pidän tällä hetkellä Loreenia finaalin ennakkosuosikkina! Jos Danny Saucedon biisi ei ole tykki niin Loreen vie!
// Viisi eniten ääniä saanutta ensimmäisellä kierroksella olivat Lovelight, Förlåt mig, When i am crying, Youngblood & Mirakel.
Toivottavasti Mirakel jää viidenneksi! Mä en oikeasti kestä, jos se pääsisi edes andraan. LG olis kyl saanut olla viiden joukossa! Näköjään ruotsalaiset eivät siitä tykänneet riittävästi..