Heti kun Annan kuvat Instagramista katosivat ja nick vaihtui, niin arvasin, että nyt on jotain suuria muutoksia tulossa. Mun mielestä on todella turhaa artistinimeä lähteä tässä kohtaa vaihtamaan, kun on jo melko pitkän uran ehtinyt tekemään. Myöskään uusi tyylisuuntaus ja muutokset musiikin saralla eivät vaadi uutta artistinimeä. Tietysti sillä tavoin saa enemmän julkisuutta, jota tässä varmasti onkin haettu takaa.
Mitä tähän uuteen biisiin tulee, niin mä tykkäsin kertsistä. Mutta muuten biisi ei toimi, siihen on liikaa ängetty kaikkea ja onhan ne sanoitukset mitä on. :| Varsinkin biisin alusta tuli mieleen, että on yritetty apinoida Sini Sabotagea ja tulihan siinä jossain keskivaiheessakin biisiä samanlainen "höpötys lauluosio". Se ei siis ollu edes räppiä, vaan enemmän höpötystä musan päälle. Singlen kansikin oli aika raflaava...
Jotenkin tosi sääli, että Annan on tähän suuntaan pitänyt lähteä. FB:ssäkin hän vakuuttelee näin;
"Oon Tääl vähän tippa linssissä. Me ollaan tehty Tidon (mun tuottaja) kanssa niin paljon töitä, että me löydettäis viel fokusoituna se kuka Mä oon musiikillisesti ja mitkä on niitä biisejä, tekstejä, aiheita jotka on mulle tärkeitä. Nyt must vihdoin tuntuu, että vuoden prosessin jälkeen se tyyppi siel mun sisällä näkyy ulospäin myös mun musassa. En malta ODOTTAA et pääsette kuulee kaikki ne biisit mitä ollaan tehty. Yks niistä on kuitenkin laitettu jo maailmalle. Soo Soo tuli eilen ulos ja.......
SE MENI SUORAAN SPOTIFY TOP10❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
KIITOS TEILLE."
Mun on vaan vaikeeta nähdä tässä sitä aitoa Annaa, tuntuu niin laskelmoidulta kaikki. On mietitty minkätyylinen musa uppoais enemmistöön ja millainen musa on nyt viime aikoina on ollut pinnalla. Voin kuvitella, että osa vanhoista faneista on todella hämmentyneitä.