Nämä kymmenen saivat sit ääneni: Puola, Norja, Albania, Armenia, Turkki, Venäjä, Suomi, Unkari, Azerbaidzan & Kreikka.
Noista nyt melko varmasti finaaliin menevät Armenia, Turkki, Venäjä, Azerbaidzan & Kreikka. Yleensähän nuo maat nähdään finaalissa olkoon kappale millainen tahansa.
Mä itse pidän aika varmana tota Unkarin finaalipaikkaa, mutta voi olla että Unkari on tänä vuonna fanifloppaaja & eikä sitä nähtäiskään finaalissa. Unkarihan on yksi ennakkosuosikeista & yleensä joku/jotkut ennakosuosikeista floppaa joka vuosi.
Norja & Albania on viime vuosina nähty finaalissa & kyl ne taitaa sinne tänä vuonnakin mennä :/. Puola & Suomi on näistä mitä äänestin niin pienoisia kysymysmerkkejä & näiden molempian live-esitykset pitää onnistua tosi hyvin, jotta ne siellä nähdään..
Noista mitä en äänestänyt niin finaaliin parhaimmat saumat ovat Serbialla, Sveitsillä, Georgialla, Kroatialla & Islannilla. Islanti varmaan kenties kerää säälipisteitä sen verran, että ne nähtäis finaalissa. Islannin kappaleen alkuperäisesittäjähän kuoli tossa helmikuussa.
Näiden maiden finaalipaikka olisi taas aikamoinen yllätys Malta, San Marino, Portugali & Liettua. Maltan kappalehan on sellainen homohumppa & jos homohumpan ystävät on silloin tiistaina äänestyspäällä niin kenties Malta nähdään finaalissa. Vaikka itse pidänkin tosta San Marinon kappaleesta tosi paljon niin siitä huolimatta en usko sen purevan eurooppalaisiin.
Itse aion äänestää tän ekan semin maista silloin 10.päivä Unkaria, Puolaa, Azerbaidzania & Kroatiaa

.