Scotty McCreery - Country Comfort:
Tykkäsin todella paljon. Minua ei haittaa, että Scotty vetää vain kantria, koska se sopii hänelle kuin nyrkki silmään ja ainakin minun sydämeni sykähtää matalille sävelille.

Ainoa mikä häiritsee, on nuo pään nytkäittelyt.
Naima Adedapo - I'm Still Standing:
En saanut mitään selvää sanoista

Mutta sen mitä ymmärsin, niin esitys ja lyriikat olivat minusta ristiriidassa. En tykännyt. Ihan oikia lähti.
Paul McDonald - Rocket Man:
En tykkää Paulista, mutta en voi häntä huonoksikaan sanoa. Biisi sopi esittäjälleen ja huimaa parannusta aiemmista viikoista.

Pia Toscano - Don't Let The Sun Go Down On Me:
Loistava laulaja, mutta karismaltaan ei vielä sitä tasoa, että jaksaisi sytyttää jatkuvasti balladeilla. Vaihtelua, kiitos!! Mutta kisan parhaimpia laulajia.
Stefano Langone - Tiny Dancer:
Stefano on minusta jotenkin hirveän tylsä. En melkein koskaan millään muista hänen esityksiään, tämäkin piti katsoa uudestaan.

Nätti esitys ja kaunis lauluääni, muttei sytytä minua.
Lauren Alaina - Candle In The Wind:
Oi, Lauren <3 Suosikkini ehdottomasti ja tämä biisi tuli juuri sopivalla hetkellä. Huikean hieno veto.

James Durbin - Saturday Night's Alright for Fighting:
Jamesilta kaipaisin jotain slovaria joskus, mutta toisaalta tällaiset biisit sopii kuin nyrkki silmään Jamesille niin en paljoa valita. Upea ääni ja karismaa riittää.
Thia Megia - Daniel:
Yllättävänkin epävireistä omaan korvaani, mutta Thian ääni on ihan sietämättömän kaunis. Todella persoonallinen ja pehmeä. Hankala uskoa, että hän on näin nuori! Tavallaan toivoisin, että olisi tullut vasta parin vuoden päästä Idolsiin, niin olisi saanut hieman itsevarmuutta, kun tuntuu jännittävän kilpailijoista eniten. Harmi kun tippui, mutta muut ovat kokonaisuudessaan parempia. Paitsi Stefano

Casey Abrams - Your Song:
Kerrankin tykkäsin Caseystä hirmuisesti! Ihan loistava. En aiemmin pahemmin Caseystä välittänyt, mutta nyt.... Nyt tykkään!!

Jacob Lusk - Sorry Seems To Be The Hardest Word
Plääh... Mitä Amerikka näkyy Jacobissa? Tekisi melkein mieli aina skipata hänen esityksensä.
Haley Reinhart - Bennie and the Jets:
Laurenin kanssa suosikkini. Vetona melkein täydellinen minusta