Onkos tällä foorumilla paljon laulua harrastavia henkilöitä?

Miksi laulat? Missä laulat? Mitä laulat? Kauanko olet laulanut ja millä tyylillä ja mistä tykkäät ja missä mättää ja onko ongelmia ja...?

Itse olen harrastanut laulamista ihan ala-asteelta asti kuoroissa yms. Lukiossa sain jostain syystä laulusta diplomin (en tajua millä ansioilla

) ja nyt yliopiston ajan (neljä vuotta) olen käynyt yksinlaulutunneilla aina kerran viikossa lukuvuoden ajan.
Laulu on ehdottomasti rakkain harrastukseni, vaikken edes ole siinä mitenkään hirveän hyvä. Parhaiten vedän yleensä balladi-tyyppisiä vetoja, vaikkakin Hit the road, Jack -"räppini" meni yllättävän hyvin myös. Rock-biiseissä ääneni ei kanna kovin hyvin ja muutenkin nopeammissa biiseissä tekniikkani on aika heikko ja en pysty kovin montaa äkäsempää biisiä putkeen vetämään. Siksi olenkin nyt keskittynyt "belttauksen" opettelemiseen ja suunta on oikea.

Ah, ja sävelkorvani on ollut ihan surkea, mutta nyt jo siedettävä. Hyvät puolet taas ovat omaperäisessä vibrassa ja muutenkin persoonallisessa äänessä.
Laulusta en halua itselleni ammattia, mutta harrastuksena se saa pysyä as long as possible.

Karaoke rules.