Poikien osalta oli tosi ennalta-arvattavaa, et nyt jazzahtava Phillip lähti kotio. Oli jo aiemmin esitetty mielipiteitä siitä, et pärjääkö Phillip kisassa ja myykö jazzahtava musa "tarpeeksi." Harmitti tosi paljon ettei se esitys ollut niin onnistunut mitä aiemmin oli ollut.
En olisi kyllä halunnut luopua kenestäkään enää tuomarin äänillä...Luulin, et yleisö ois jo saanut päättää (tietty silti niin, et olisi tippunut jokaisesta 1 ja Simonilla 2). Marcuksen esityksessä oli paikoin jotain ärsyttävää, mut tuomarina olisin itsekin pakosti kallistunut Phillipin puoleen. Se oli vaan niin pettymys esityksenä.
Astro on käsittämätön tapaus. Muhun se räppi iskee.
Ryhmissä en edelleenkään vakuttuunu Lakoda Raynesta. En tiiä mikä siinä tökkii mulla. Jotenkin se ei ole naisyhtyeenä vaan tarpeeksi erityisen oloinen. Kisassa oli muutenkin huonosti naisbändejä tarjolla. Oli Lakoda Raynen esitys kyllä parantunut huomattavasti lisäharjoituksen ansiosta.
Brewer Boysit oli suloisia ja mielestäni myös lahjakkaita, harmi et kävi näin. Se esitys oli tosin vähän sekava ja outo. Tai siis lähinnä ne hytkyvät taustatanssijat teki siitä oudon.
Intensitylla oli taas huimasti parantunut se esiintyminen, olin tosi yllättyny. Stereo Hoggzit, joista oon koko ajan pitäny tuntu vähän vaisulta tällä kertaa. Vaikkakin olin samaa mieltä tuomareiden kanssa siitä, et siinä oli hienosti yhdistetty vanhaa aikaa ja nykyaikaa. Ehkä siinäkin se kokonaisuus teki siitä hieman sekavan.
Yli kolmekybäsistä luojan kiitos Dexter putosi. Tosin täytyy todeta, et se oli silti aika mielenkiintoinen esitys.
Vähän niinkuin Simon sanoi jotain siihen tyyliin, et se tuntui samaan aikaan hyvältä ja väärältä. Mut tässä just nähtiin se, et Dexter tekee niin vahvasti sitä omaa juttuaan ettei oikein taivu ja muuntaudu muun tyyppiseen esittämiseen.
Josh oli musta vähän tylsä. En pitänyt biisivalinnasta. En myöskään Stacyn biisistä liiemmin välittänyt, mut huomasin olevani taas kyyneleet silmissä.
Stacy tulkitsee vahvasti.
Leroyn biisi oli myös vähän niin ja näin (Nicole, skarppaa!!!), mutta anteeksi antaa helposti Leroylle. Tykkään äänestä tosi paljon.
Tytöistä meni oikeet jatkoon. Tosin harmitti silti Simonen puolesta....vaikka tämä esitys olikin vähän epäonnistunut. Simonesta vaan huokui sellasta starapotentiaalia ja asennetta.
Rachelin ääni ei tullut biisissä esille, mikä harmitti, mut ymmärrän silti Simonin kannan. Halusi esitellä erilaista puolta Rachelista. Onneksi biisi ei koitunut kohtalokkaaksi. Olihan se ihan hauska esitys. Lämpenin loppua kohden. Rachel on mun suurimpia suosikkeja edelleen.
Drewille oli valittu ihana biisi ja ylipäätään se oli ihana versio. Nappivalinta. Drew on mahtava kaikin puolin ja Rachelin ohella kannustan Drewia tosi innokkaasti.
Tiahista en tykännyt edelleenkään ja onneksi Simonin järki ei ollut sumentunut kaikesta siitä lellikkiasetelmasta huolimatta. Biisivalinta oli todella outo tai lähinnä se versio. Liian mahtipontisen oloinen. Ei tullu ääni esille tässäkään.
Melaniesta on pakko todeta edelleen ettei se pelkkä ääni ja ääniala riitä. Esityksen aikana tuli vaan sellainen olo, et tää on niin nähty ennenkin. Ymmärrän miksi Melanie on jatkossa ja olihan se ansaittua taas, pakko myöntää. En vaan tunnu itse lämpenevän hänelle.