^Mäkin ihmettelin, et miks ne avustajat ei voinu istahtaa kans sohvalle tai johonki omiin tuoleihinsa. : D
On ollu tosi hieno taso....no ryhmissä nyt ei niinkään mitään kovin huumaavaa. Tai itse en ole ainakaan ryhmistä löytänyt mitään järjettömän suurta suosikkia. Ne veljekset on ihan sööttejä. Naisissa ja miehissä on paljon hyviä, et ei kyllä helppoa tule olemaan. Samoin yli 30.vuotiaissa on monta sellaista josta tykkään. En meinannut uskoa, et se Leroy on 59.vuotias. Ajattelin, et joku 35.v. Luulin lukeneeni ensin väärin sen iän, mut sitten ku se puhu iteki siitä pudotusleirillä, ni tajusin, et tottahan se on. Simonin ryhmässä oleva tummaihoinen tyttö (se 12-14.vuotias, en muista tarkkaa ikää saatika nimeä) itketti mua pudotusleirin vikalla esityksellä. Ajattelin, et mitä ihmettä nyt alan oikeen kyynelehtiä, mut sitten huomasin, et liikutti se Nicoleakin.
Ei tuntunu enää niin hullulta. Mulla on siis ollu jonkunlaisia suosikkeja jo, nimiä en vaan oikeen tuppaa muistamaan. Toinen tosi hyvä on ollu se blondi 14.vuotias tyttö, joka laulo koelauluissa Bieberiä ja sitten se 14.vuotias poika, joka räppää on ollu ihan hyvä myös. Aikuisista myös muutamia suosikkeja, esim. se tatuoitu nainen, josta tulee automekaanikko.
Oli aika arvattavaa, et Simon saa tytöt ja L.A. pojat. Molemmat suuria levymoguleja. Pidin kyllä mahdollisena myös sitä, et Nicole ois saanu tytöt, mut ryhmät ois kans ollu mahdollisia. Onhan Nicole itsekin ollut tyttöryhmissä. En tiedä, et onko noi arvottu, et kuka saa ketkäkin vai tuottajat päättäny? Olishan se reiluinta kai arpoa, mut vaikutti vähän siltä, et noi ois päätetty ennalta jo ajat sitten.
Tavallaan on hyvä, et näihin kilpailijoihin on keskitytty aika paljon, mut malttamattomana olisin halunnu, et tuomarien kodeista siirrytään jo pois. Ilmeisesti tulokset selviää vasta ensi tiistain jaksossa, ku perjantaina tulee toinen osa tuomarien kodeista....
Oon seurannu tätä ihan innolla, koska kyllästyin American Idoliin, enkä viime kautta jaksanut katsoa.
onks muuten vielä näytetty sitä, missä Nicole Scherzinger vetää I Will Allways Love Youta? Vähän makee veto!
Juu, sehän oli yhessä koelaulujaksossa. Youtubesta löytää myös sen vedon, jonka Nicole veti sillon aikoinaan Popstarsissa.