Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Negativ - 28.12.2009 12:28:06Nukahtaminen ei kerro leffan huonoudesta. Mä oon nukahtanu tuhannesti hyvienki leffojen aikana.Totta. Jos illalla kattoo leffaa nii mä ainaki nukahan tosi helposti, vaik olis kui hyvä.
Nukahtaminen ei kerro leffan huonoudesta. Mä oon nukahtanu tuhannesti hyvienki leffojen aikana.
Mä haluan että Sub alkaa näyttää Pushing Daisiesin kakkoskautta!!Katoin sen ykköskauden viime yönä ja nyt tahtoo lisää!
Katoin maanantaina neloselta aamulla sitä Samantha sarjaa ja jäin ihan koukkuun. Mun oli pakko ladata se ykköskausi ja katoin sen eilen loppuun. Harmi et jaksot on vaan 21 minuuttisia.
Tänään tulee Subilta 21.00 Ota kiinni jos saat, kannattaa vilkasta jos ei oo vielä nähny, tosi hyvä.
Lainaus käyttäjältä: Jennu - 17.01.2010 10:57:57Tänään tulee Subilta 21.00 Ota kiinni jos saat, kannattaa vilkasta jos ei oo vielä nähny, tosi hyvä.Ja oisko jo miljoonas kerta ku tää tulee. Alkaa oikeesti puuduttaa tää leffatarjonta.
TÄNÄÄNKirjava huntu klo 21.00 @ nelonenOscar-ehdokkaat Naomi Watts ja Edward Norton esittävät pääosia Kiinan häikäiseviin maisemiin sijoittuvassa koskettavassa rakkausdraamassa haavoitetuista sydämistä, jotka etsivät onnea maailman ääristä asti. Shanghaissa komennuksella oleva lääkäri Walter Fane (Edward Norton) saa tietää vaimonsa Kittyn (Naomi Watts) uskottomuudesta ja ottaa vastaan vaarallisen työn pikkukylässä, jossa riehuu koleraepidemia. Kittyllä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin seurata miestään kohti tuntematonta. Tähdet Watts ja Norton ovat molemmat toimineet myös tuottajina elokuvassa, joka perustuu W. Somerset Maughamin romaaniin. Pääosissa: Naomi Watts, Edward Norton, Liev Schreiber, Toby Jones, Diana Rigg, Anthony Wong. Ohjaus: John Curran. (119')
Lainaus käyttäjältä: Negativ - 17.01.2010 12:26:05Lainaus käyttäjältä: Jennu - 17.01.2010 10:57:57Tänään tulee Subilta 21.00 Ota kiinni jos saat, kannattaa vilkasta jos ei oo vielä nähny, tosi hyvä.Ja oisko jo miljoonas kerta ku tää tulee. Alkaa oikeesti puuduttaa tää leffatarjonta. Totta kyl