Ei voi mitään, mut mä en tykkää Alista. Sillä on tosi tasapaksu ääni, ei mitään vivahteita tai vaihteluja, vaan sitä samaa joko hiljempaa tai kovempaa... Mun mielestä olis saanut pudota, oikeesti hädintuskin jaksoin kuunnella sen Karjalan kunnailla loppuun asti *hoh hoijaa*. Lavaesiintyminenkin oli eläväistä kuin sahapukilla. Ehdottomasti heikoin jäljellä olevista miehistä. Olis saanut pudota Jusun sijaan. Laulaa toki puhtaasti ja ääni on sinänsä hyvä, mutta niin todellakin vaan tylsä!
Ilpon kohtaloakin pelkäsin, mutta onneksi pääsi jatkoon. Ilpolla on parantamista vireessä, mutta jätkä esiintyy mielestäni tosi upeasti heittäytyen ja onhan hänessä "sitä jotain", valovoimaisuutta, lavalla.
Jususta en ole oikein suuresti digannut missään vaiheessa, mutta ilmeikkäämpi ja miellyttävämpi ääni hänellä on kuin Alilla, lisäksi esiintymisessä oli sentään yritystä! Harmi, että putosi, olisin vielä ainakin yhden esityksen halunnut kuulla!
Jerkka yllätti! Vau. Vahva veto.
Ja Martti... se on vaan niin hyvä! Mahtava saundi äänessä. Esiintymiseen voisi saada ehkä lisää meininkiä, mutta laulullisesti mun suosikki pojista.
Tosiaan kuinkahan paljon Jerkka ja Martti kilpailevat samoista äänistä, kun ovat ulkoisesti aika lailla samanlaiset... huolestuttaa, koska ovat kyllä kaksi parasta mielestäni!
Siis mun järjestys eilen:
1.Martti
2.Jerkka
3.Ilpo
4.Jusu
5.Ali