McKenzie: En ole missään väittänyt että arvioni liittyisi jokaiseen suomalaiseen naiseen, joka kannattaa Fatimaa. Älä siis sovella ns. naisten logiikkaa keskusteluun eli älä luule, että kaikki väitteet liittyvät sinuun ja jos kuvaukseni ei vastaa sinua, väitteeni olisi muka väärä. Yritä päästä irti omasta itsestäsi ja ajattele asiaa tilastollisesti. Sillä tavalla voidaan tehdä ennusteita siitä, miten äänestyksissä tapahtuu. Yritä myös keksiä omia puheenvuoroja äläkä poimi niitä naisten lehtien jutuista ("on kauneutta kun on sinut vartalonsa kanssa" jne jne).
Eli edelleen ennustukseni on se, että Fatima saa roimasti lisä-ääniä niiltä naisilta, jotka samastuvat Fatimaan ja joilla on ehkä kaunaa ammoisia tai nykyisä luokan suosikkityttöjä kohtaan. Nämä lisä-äänet antavat ison edun. Sihen lisäetuun lisätään sitten rokkiuskottavien miesten antamat äänet, koska rokkiuskottava mieshän ei voi äänestää nuorta kaunista pop-naista, koska hän pelkää silloin rinnastuvansa Britney Spears -faneihin ja sehän ei olisi ollenkaan rokkiuskottavaa.
Unohda siis hetkeksi puhuminen itsestäsi ja puhu yleisellä tasolla. Mutta toki ns. Anna Paatero -tyypitkin saattavat ajatella samalla lailla kuin kuvailemani naiset - koska se antaa muka suvaitsevan, humaanin ja ei-pinnallisen kuvan kun sanoo, että ns. "normaalipainoiset" (lihavat) ovat kaikkein kauneimpia ja siitä hoikemmat (oikeasti normaalipainoiset) ovat "laihoja tikkuja". Naisten lehdet kun opettavat tällaiseen.
Edelleen olen sitä mieltä, että jos kaikki ovat kauniita, kukaan ei ole kaunis. On se vaan ihme, että "kaikki heti mulle nyt" -ihmiset ovat kiukkuisia, jos heitä ei kutsuta kauniiksi. Miksei se riitä, että näyttää tavalliselta?
PS. Toivottavasti keskityt jatkossa itse asiaan ja jätät vähemmälle toisen kirjoittajan haukkumisen.