3. Knight Rider
4. MacGyver
5. Parks and Recreation
7. True Blood
8. Everwood
Noi on kans mun suosikkei. MacGyverissa ja Ritari Ässässä on jotain niin maagista. Ihan mielettömii kummatkin. Parks & Recreation ei oo mikään järin suuri suosikki, mut onhan se tosi metka ja sopii sarjaan älyttömän hyvin. Koko sarjan luonne tulee tossa tunnarissa esiin.
True Bloodin biisi on kans niin sopiva ku voi olla ja sitä on aina pakko laulaa mukana. 8'DD Varsinkin "auuuu" kohta. :'''D
No sitten on tietysti
X-Files. Pelkäsin ihan sairaasti tätä pikkusena, ku iskä katteli Salaisii kansioita. Tää karmii kyl vieläki, mut nykyään pystyn jo kuuntelee tän kokonaisuudessaan, eikä tarvii skipata sarjaa kattellessaan. Paitsi jos on pimeetä, ni sit kyl pelottaa vieläki. 8< 8D
Sanomattakin selvää, et rakastan
Twin Peaksin tunnaria. Ja palvon yleensäkin Badalamentin sävellyksii. 8')
Ei saa unohtaa myöskään
O.C.:tä. : D Tästä tunnarista tulee ihan yläasteajatki mieleen, et jo ihan pienen nostalgian takia pitää nostaa esiin. Phantom Planetin California. (:
Six Feet Underin tunnari on kans jännä. Aluks en tykänny ollenkaa.
Tarttuvia tunnareita:
Näissä biiseissä on yhteistä se, et mun pakko laulaa aina mukana. Ainakin päässäni, ellen ääneen viitti. 8D
Golden Girls. Symppikset sanat.
The Fresh Prince of Bel Air. Tää on vaan hassu ja tarttuva. Jää soimaan päähän.
21 Jump Street Tuli täs pari kk sitte katottuu 21 Jump Streetin kaudet 1-2, ni tää biisi soi kyl jatkuvasti mun päässä. Sarjan naispääosaa esittänyt Holly Robinson laulaa tän ja noi Jump kohdat laulaa (tai huutaa : DD) Johnny Depp & Peter DeLuise, pääosan esittäjiä hekin.
Tuntuu siltä, et nykyään ei enää arvosteta tunnareja ja panosteta sarjan tunnareissa. Tai siis monissa sarjoissa on siirrytty siihen, et ei enää tuu sitä tunnarii vaan ruutuun pärähtää sarjan nimi ja sitte joku 5 sekunnin mittane pim pom ääni. : D
Lostissahan ei ollu varsinaista tunnarii, mut lopputekstien aikana soiva musa oli musta niin pelottava, et piti kääntää aina kanavaa heti tai laittaa mutelle. Tuolta sivuilta ei sitä mun mielestä löytyny.
Mut hyvä tunnari on mun mielestä semmone tarttuva, koska jotenki tykkään laulaa sitä mukana (8D) tai sitten muuten vaan sellane, joka tuo sen sarjan olemuksen esiin.
Sekä kaikessa yksinkertaisuudessaan Two and a half menin tunnari. Se erottuu joukosta hauskuudellaan.
Se on hauska! : D En ihan kauheesti oo sarjaa seurannu, mut sen verran, et tunnari on tuttu.
Two and a Half Men