Jos luit Luottis ketjun kokonaan, niin en ole mihinkään menossa forkalta.
Ellei enemmistö sitä vaadi sitten?!
Mutta kirjoitan nyt asiaakin vähän, ettei Jolannelle tai muille jää väärää kuvaa minusta. Huono huumori on todellakin huonoa huumoria kohdallani. Se ampuu yli, eikä sitä tajuta oikeastaan kuin kaveriporukassani. Tykkään ampua asioita yli ja olla muka dramaattinen välillä. Kimpaannun joskus ja olen myös oikeasti vihoissani, mutta harvemmin. Toivon että jokainen tämän nyt viimein tajuaa. Esittelyni kertoi sen aika hyvin. Viljelen huonoa läppää väärässä paikassa, väärään aikaan.
Olen hönöillyt mm. tällä forkallakin, koska se tulee valitettavasti luonnostaan minulta. Mitään jakautunutta persoonaa en valitettavasti omista(harmi forkkalaisten kannalta, eikö?). Millä tahansa forkalla kukaan ihminen ei täysin tunne toisiaan ja niin se menee. Itsestäni olen palasia antanut kirjoitusteni myötä.
Luulisi jengin täällä jo tajunneen millainen tapaus olen. Moni täälläkin mainostaa huonon huumorin parhautta, mutta itse vien asian vielä pidemmälle. Siksi olen sanonutkin ettei kaikki sitä tajua.
Ja lopuksi. Kippari ja minä emme ole sama tyyppi. Säälittävää jos joku perzetuntumalla moista epäillyt. Perusteeton tulkitseminen on toki yes. Kertoo enemmän tulkitsijasta kuin kohteesta.
Olen mitä olen ja thats it. Kelpaan tänne omana itsenäni huonojen juttujen kera tai sitten en. Muuksi en muutu.
Lopuksi sanottava se, että puheet "hei erilaiset persoonaat on useasti rikkautta" ovat täyttä skebeliä.