1. kausi: En seurannu, paitsi katoin joskus sitä kautta myöhemmin kun se tuli uusintana telkkarista. Tämä Antti Tuiskun vuoksi, jota sillon teininä tuli fanitettua
2. kausi: En seurannu. Olin kai muuttanu just kotoa pois eikä mulla ollu telkkariakaan.
3. kausi: Tätä seurasin aktiivisesti. Mun suosikit oli Ari Koivunen ja Kristian Meurman. Meurmanin levykin mulla on koneella, se jossa on ne Lapin kesä ja näitä. Siinä on mun mielestä oikeesti hyviä biisejä. Se Lapin kesä -veto oli paras Idolsin historiassa mitä oon nähnyt
4. kausi: Tätä seurasin, mutta en kauheen intensiivisesti. Mulla tais olla joku suosikkikin, mutta se tippui vissiin teatterissa. En oikeen muista enää, kuka. Varmaan joku pitkätukkanen rokkikundi tai vastaava
Finalisteissa mulla ei tainnu oikeen olla suosikkia, kattelin aika objektiivisesti.
5. kausi: Lassi Valtonen oli ehdoton suosikki koelauluista asti ja kiinnostus kisaan laski ku lehmän häntä, kun Lassi lähti. Sen jälkeen suosikki oli Ilpo Kaikkonen, mutta en sitä mitenkään henkeen ja vereen fanittanut. Lassi tekee nykyään muuten ihan jees musiikkia, Ilpon musaa en oo tainnu kuullakaan.
Nykynen kausi: Artturi Mäkelä oli mun suosikki, mut tippu. Tosin en häntäkään bongannu kun vasta suunnilleen sillon ku oli jo melkein tippunu
Taitaa tulla aika objektiivinen katselmus mulle tosta finaalista, vaikka siel onkin Torsten ja Susanna semmosia tosi hyviä, joita voisi kutsua suosikeiksi. Tai siis eihän ne siellä finaalissa vielä ole, mutta joo (no kyllä ne nyt varmaan loppujen lopuksi siellä sitten on).