Idolslandia löytänyt uuden kodin
Äänestäjiä yhteensä: 14
Äänestys päättynyt: 26.05.2010 16:42:02
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kuten Capri sekoili viimeksi tässä vastaavassa äänestyksessä, niin nämä kommentit siis kuuluvat tähän äänestykseen, eikä tuohon OIKEAAN äänestykseen.
Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 12.05.2010 20:01:42kuka mua on äänestäny? myönnän, etten ite sitä tehny vaikka mielessä kävi Myönnän äänestäneeni sua Oon äänestäny sua joka kerta ja ihan joka kierroksella oon tykänny sun biisistä! Siks oot mun voittajasuosikki!Mua harmittaa jos menni tippuu jo seuraavaks 8<
kuka mua on äänestäny? myönnän, etten ite sitä tehny vaikka mielessä kävi
Lainaus käyttäjältä: PhineasMcClintock - 12.05.2010 20:04:25Kuten Capri sekoili viimeksi tässä vastaavassa äänestyksessä, niin nämä kommentit siis kuuluvat tähän äänestykseen, eikä tuohon OIKEAAN äänestykseen.Mitä mä oon muka sekoillut Enhän mä edes äänestänyt viimeksi.
Oman ääneni sai ilppe, ei ainoastaan hyvien kappalevalintojen ansiosta, vaan siks, että on selvästi noussu muutenki ylivoimaseks tässä kisassa. Ellei sitten floppaa ens finaalissa aivan täysin (mitä me tietysti toivotaan ;'DD)
^ No siinä tapauksessa mun ja Sugan äänet olisivat 4-4, joten piti äänestää Iita, jottei kukaan saisi ennakkosuosikin viittaa. Se on kaunis viitta. Matchaa monen vaatekappeen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: ilppez - 13.05.2010 22:13:25^ No siinä tapauksessa mun ja Sugan äänet olisivat 4-4, joten piti äänestää Iita, jottei kukaan saisi ennakkosuosikin viittaa. Se on kaunis viitta. Matchaa monen vaatekappeen kanssa. Minkä värinen se viitta on?
Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 13.05.2010 22:14:37Lainaus käyttäjältä: ilppez - 13.05.2010 22:13:25^ No siinä tapauksessa mun ja Sugan äänet olisivat 4-4, joten piti äänestää Iita, jottei kukaan saisi ennakkosuosikin viittaa. Se on kaunis viitta. Matchaa monen vaatekappeen kanssa. Minkä värinen se viitta on? Ruskea.
Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 13.05.2010 22:14:37Lainaus käyttäjältä: ilppez - 13.05.2010 22:13:25^ No siinä tapauksessa mun ja Sugan äänet olisivat 4-4, joten piti äänestää Iita, jottei kukaan saisi ennakkosuosikin viittaa. Se on kaunis viitta. Matchaa monen vaatekappeen kanssa. Minkä värinen se viitta on? Forkan tapaan tietenkin...PINKKI!
tollasta kantaakin kunnialla
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 12.05.2010 18:20:40Oman ääneni sai ilppe, ei ainoastaan hyvien kappalevalintojen ansiosta, vaan siks, että on selvästi noussu muutenki ylivoimaseks tässä kisassa. Ellei sitten floppaa ens finaalissa aivan täysin (mitä me tietysti toivotaan ;'DD)Ajattelin vetäistä kellarihumppaa seuraavassa finaalissa!! Uskon sen purevan äänestäjäkuntaani kuin häkä. Hajuton, mauton mutta vaikuttaa tehokkaasti - aivan kuten edellisetkin biisivalintani tähän mennessä.
Harmi kun tässä ei voi vaihtaa ääntä enää.. No joka tapauksessa mulla on uusi suosikki ja hän on yllätys yllätys Sugar! Ihania kappalevalintoja! Kyllä mä ilppezistä pidän, mutta Sugarin kappalevalinnat ovat olleet kauttaaltaan parempia kuin ilppezin. Pidän kovasti Sugarin musamausta. Sugar voittoon!
Luulin että Etsku haluaisi oranssin viitan.
Lainaus käyttäjältä: ilppez - 13.05.2010 22:13:25^ No siinä tapauksessa mun ja Sugan äänet olisivat 4-4, joten piti äänestää Iita, jottei kukaan saisi ennakkosuosikin viittaa. Se on kaunis viitta. Matchaa monen vaatekappeen kanssa. ilppe taktikoi
Lainaus käyttäjältä: Iita - 13.05.2010 22:19:36Luulin että Etsku haluaisi oranssin viitan.No sekin oli mielessä.