Ilkkaa kuulee vieläkin radio novalla.
Minä olen kuullut Ilkkaa Radio Deiltä...

Joka tapauksessa mitä tähdenlentoihin tulee, niin olen samaa mieltä Luottamusmiehen kanssa, että pitäisi vaikuttaa jonkin aikaa musiikillisesti jotta olisi "tähdenlento". Ilkasta ei tässä mielessä ehtinyt tulla tähdenlentoa, (eikä varsinkaan Anniina Karjalaisesta). Keikoilla oli kivaa, mutta musiikki tuntui olevan useimmille faneille vähemmän tärkeää kuin Ilkan ja Heikin näkeminen... Vasta kun omat biisit tuotiin pöytälaatikosta keikoille, alkoi musiikkikin kiinnostaa. Näin ainakin omalla kohdallani...
Ja Ilkkahan lopetti koska itse halusi, ei siksi ettei keikkaa olisi ollut tarjolla. Mikä tällä hetkellä tuntuu olevan monen artistin ongelmana, ja useimmille tulee varmaan eteen jossain vaiheessa...
"Floppi"-sanaa taas käyttäisin ihmisestä todella harkitusti, ja mielellään ei ollenkaan.
Jos levy myy vain pari tuhatta tai vähemmän, niin levyä voi ehkä kutsua flopiksi, mutta silloinkaan ei mielestäni heti pitäisi leimata sitä ihmistä joka levyllä laulaa, vaan etsiä syitä ensisijaisesti levystä tai muista syistä, markkinoinnista tms.
Se on niin negatiivinen ja leimaava sana ja vaikuttaa aika paljon ihmisten suhtautumiseen.