The Origin Of Love Album SamplerPohdin pitkään kuuntelenko kaikki läpi vai maltanko odottaa, lopulta kuuntelin.
Kirjotin kaverille meseen kommentteja kun kuuntelin, tällaista settiä tuli:
Origin of love: Tää oli livenä niin siisti, en tykkää tosta ääniefektistä
mutta latinamieskuoro on siisti!
Lola: Hiii, tää on ihana! Tausta on ihanan yksinkertanen, Mikan ääni tulee kivasti esiin ja aaaa
Stardust: Mika-kertsi!! En ihan hirveesti syty tolle jumputukselle, mutta se on ihan ok.
Make you happy: Taas ääniefektiongelma, tahdon oikeaa - en tietokoneääntä! Muuten olis mainio, livenä oli kiva
Underwater: Tää on just tämmönen tunteisiin menevä, iiiiiiiihana Aaa, en kestä!
Kids: Tästä ei ihan hirveesti saanu tarttumapintaa, semijees
Love you when I'm drunk: aaaa, en keksi mitään, paitsi toi tausta on hauska, tykkään torviasioista
Step with me: Pitäis kuunnella sanat, mutta nyt en saanu kaikesta selvää, se auttais
Poular song: Kuka tuo nainen on? Kertsissä hyvä groove, toimiiiiiii
Emily: ELLE ME DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IHAN MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heroes: Haluaisin kuulla tän kokonaan, jäi semmonen fiilis. Kuunnella kokonaan ja paneutua kunnolla
Celebrate: Lämpenen tälle joka kuuntelukerralla enemmän (tänään livistin töissä tiskikoneen käynnin ajaks paistopuolella kuuntelemaan kun tuli radiosta) Livekuuntelu autto niin paljon, pääsin jumputuksesta yli : D
Make You Happy: Varför igen?
Kaverin kommentti oli "jos toi olis sen eka levy, niin olisin luultavasti sitä mieltä, etten tykkää siitä
liikaa koneita ja melkein joka kappaleesta tuli mieleen joku toinen bändi tai kappale ):"
Mä mietin tällaista:
Liveversioissa ei oo noita koneita ja koska oon kuullu niin monet noista livenä, mua ei oikeastaan niissä häiritse noi koneet, vaikka oon samaa mieltä, niitä on liikaa
Mä kuuntelen varmaan rajoittuneesti musiikkia, kun ei tullu muuta kun Mika mieleen noista : D
Ja lisäks oon nyt jo tottunu ajatukseen, että Mika on muuttanu musiikkinsa suuntaa, mikä monille tuntuu olevan kestämätön ajatus. Vanhempi tuotanto on edelleen lemppareinta, muttei tämäkään huonoa. Suomeksi, hankin varmasti levyn ja kuuntelen sitä ilolla.
Ja jos (kun?) Mika tulee taas Suomeen, I'll be there
///Ja koska viestin muokkaus onnistuu vielä, teen jaottelua!
Paljon-tykkää: Underwater, Lola, Celebrate, Emily
Ok-tykkää: Heroes, Step with me, Origin of love
Tavallaan-tykkää: Popular song, Stardust
Ei-niin-tykkää: Make you happy, Overrated, Kids, Love you when I'm drunk
Näin parin kuuntelukerran jälkeen..