Yrjänä: odotin positiivisella mielellä, kun biisi on niin hieno, mutta... No, mulle se sen englanti kolahti NIIN pahasti korvaan, etten pystynyt enää keskittymään muuhun. Mutta laulakoon suomeksi jatkossa - minä nimenomaan tykkään suomirokista (sehän tässä vähän jurppiikin, kun mulla on jo Koop brittipoppeineen, niin pitäskö tässä nyt sit muka seuraavaksi ruveta kuuntelemaan Eliaksen britti-jenkki-whatever-poppi-folkkia? Mut minkäs teet kun Elias kolahtaa ja Yrjänä ei niinkään

).
Elias: wau... Biisin alku veti ihan sanattomaksi, todella upeeta. Sit tuli sähkökitaristi ja eka "onko pakko tunkea aina jotain spesiaalia lavalle"-ajatus. Ja sit vielä ne tytöt kainaloon - Renne lausui just sen mitä minä ajattelin. Joku raja kosiskelussa... Mutta selvästi illan upein LAULUesitys minusta. Olin Lindankin kanssa samaa mieltä siitä, että hieman vieraampi biisi soi kauniimmin ja luonnollisemmin, ilman rutiinivetojen maneereja.
Enchant: vaikken osaa sanoa ketä kahta Renne tarkoitti, niin olin taas samaa mieltä. Ei vaan kolahtanut mun huumoriin tuo show. Ja "liidi" oli vissiin valittu komeuden perusteella, ääni ei tuntunut riittävän. Hetkittäin ihan kivan kuuloista stemmaa (omituista kyllä, sillon kun juoksentelivat yleisön seassa, laulu kuulosti minusta parhaalta), mut muuten köyhää. Ja minä kun alkuun luulin, että Enchant vois kisata voitosta...
Leena: olin just tässä kuunnellut X factor-levyä ja ajatellut, että onpas sillä tosiaan upea ääni, vaikkei lavakarisma ole säväyttänytkään. Mut taas jotenkin tylsistyin. Turhan vanhanoloinen biisi, jota tätimäinen stailaus korosti (kas, minäkin joskus noteeraan jotain tyylijuttuja

).
Samuli: laulu kuulosti oikein hyvältä, mut minä - juntti joka en ymmärrä modernia tanssia - odotin koko ajan, että milloin se tanssi kunnolla alkaa. Taas ajattelin varmaan Lindan kanssa about samaa, eli ottaisi vaan noita tanssillisia elementtejä esiintymiseensä, tekis omat oudonviehättävät lavakuvionsa siitä. Mutta ei virallisesti "tanssisi".
Mut ihan toivotonta ajatella kuka tippuis. Ainoa nainen ei "saisi" tipahtaa, eikä ainoa ryhmä... Enchant ja Yrjänä oli minusta illan heikot lenkit, mut Yrjänä tosiaan vain sen kielen takia, mikä on helposti korjattavissa (laulaa vaan suomeksi - samaa suosittelisin Enchantille).