Tykkäsin tykkäsin tykkäsin! Kyllä hyvät biisit vain parantaa heti laulajienkin taitoja!
Kokonaisuudessaan siis vähintäänkin hyvä ilta.
Aaron - Mä tykkään tosi paljon Aaronin äänestä. Hän valitsi myös tosi hyvän biisin. Ainut huono puoli, että hänelle se ei ollut ehkä sopiva. Aaron lauloi paikoin vähän epävarmasti (vaikka ihan ok), ja esiintymisessä ei ollut sellaista tunnelmaa ja potkua.
Katie - Tosi hyvä. Parasta Katieta aikoihin! Lauloi hyvin ja sovitus oli just tytölle sopiva. Ainut mikä vähän härittee niin on se, että Katie on niin aikuismainen, vaikka näyttää niin nuorelta. Se on ristiriita, joka aavistuksen häiritsee, mutta jos pelkästään kuuntelee niin hyvä hyvä. Pidin paljon myös biisivalinnasta.
Andrew - Letkeä biisi. Ok meno, mutta ei mitään spesiaalia. Vähän Andrewin persoona pääsi pikkuisen esiin, mutta hänen laulunsa ja esiintymisensä ei vain kosketa. Pidän kyllä enemmän hänestä tyyppinä kuin aiemmin.
Michael - Oli omannäköisensä sovitus Big Mikella. Hän lauloi hyvin ja minä tykkäsin paljon.
Crystal - Tosi hyvä tämäkin. Ei ehkä mitään superkoskettavaa tai spesiaalia, mutta tasaisen vahvaa menoa. Nään Crystalin kyllä loistavana artistina.
Tim - Nään Timin niin näyttelijänä! Hänellä on keskiverto ääni, mutta poika on niin hyvännäköinen ja miellyttävä ja söpö, että hän pärjäisi varmasti jossain gleen tyyppisessä musikaalitv-sarjassa. Ei artistiainesta kuitenkaan, vaikka esitys ei ollut huono.
Casey - Ehdottomasti parasta Caseytä! Pidin valtavan paljon. Tässä oli tunnetta, ääntä ja sellaista jotain spesiaalia.
Siobhan - Pidin paljon tästäkin. Mielestäni Siobhan lauloi kauniisti ja hänessä on jotain tosi spesiaalia. Ei tajunnanräjäyttävä esitys, mutta viime viikon jälkeen takaisin omalle hyvälle tasolle.
Lee - Vähän tässä Leessä vaivaa vielä se esiintymiskokemattomuus tms. Ääni paikoin vähän epäpuhdas, mutta mun mielestä säkkipillityyppi oli hyvä veto, koska se toi mielenkiintoa tähän esitykseen, joka ilman sitä olis ehkä jäänyt vähän latteeksi. Eli tästä jäi hyvä maku.
Pistäisin järkkään näiden esitysten jälkeen jotenkuten näin:
1. Casey
2. Siobhan
3. Katie
4. Michael
5. Crystal
Nämä viisi onnistuivat kaikki tosi hyvin. Makuasioita, kuinka ne laittaa järkkään.
6. Lee (Säkkipillityyppi ja loistava loppuosa laulusta pelasti kuudennelle sijalle... plus tykkään tyypin äänestä vieläkin paljon.)
7. Aaron
8. Andrew
9. Tim